Aviseringar
Rensa alla

SMAL!

Har exakt samma problem, fyller 16 om 1 månad och 6 dagar, är 1.80-1.83 någonting och pendlar mellan 51-53kg hela tiden! Skulle fan dö för att väga 70 eller något! 🙁

SvaraCitera

drick kalorier t.ex. juice. ha olja i maten, ät mycket nötter och annan mat med högt energiinnehåll, ät regelbundet och ät stora portioner. funkar det inte så finns det ju tillskott med många kalorier osv[smile]

SvaraCitera

Ojojoj... Vi väger lika mycket och du är 12cm längre än jag. 😐

Jag skulle inte rekomendera att enbart äta dig större utan även kombinera det med träning.

Men samtidigt, kan du ge mig ett exempel på en ungefärlig daglig kost för dig? Vad, tidpunkt, hur mycket osv. .DDD

SvaraCitera
sylar

Gymma är troligtvis det enda sättet. Vissa människor har ingen förmåga att bygga fett som de flesta gör så fort de äter. Glöm inte att få i dig tillräckligt med näring dock.

isola:

korkad människa som skrivit det[shake]

Trodde du att människan kunde gå och öppna skafferiet och ta en macka förr i tiden så fort de blev hungriga? Det är nog du som är korkad.

SvaraCitera

sylar:

Trodde du att människan kunde gå och öppna skafferiet och ta en macka förr i tiden så fort de blev hungriga? Det är nog du som är korkad.

lilla vän, det fanns andra sätt[rolleyes]

SvaraCitera
sylar

isola:

lilla vän, det fanns andra sätt[rolleyes]

Jo det vet du din gammdass-tant från 1927.

SvaraCitera

Haha jävlar! Får mig att verka fet. Men vadfan skaffa Cheap Monday Jeans, snedlugg och en lång svart rock så skulle en del tjejer tycka du är skitsnygg typ. [cool]

SvaraCitera

Alla verkar vara dumma idioter

Äter du mer kalorier än vad du gör av med går du upp i vikt

SvaraCitera
ms_A
 ms_A

isola:

hur kan man tycka att undernärt är fint?
Är ju knappast bra för hälsan att vara det, orkar ingenting gör de antagligen inte heller

orkar visst en massa. Äter inget men har två superaktiva jobb. Undernärt är fint, nicole richie va asfräsch när hon va som minst. Bara feta människor som borde banta som tycker som du.

(det va ju inte så snällt sagt om mej, men du klankade ner på smala, som om vi inte har känslor. hatar sånt.)[no-no]

SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet

SvaraCitera