killar brukar vilja smiska min rumpa, vet ej varför
isola:
Att få tjejen att inse att hon behöver smisk
161 cm
Ja vad oväntat att du ska kommentera mig igen. Ser ni nu alla hur är det hon som förföljer mig och inte tvärtom?
BLODÅDRA:
killar brukar vilja smiska min rumpa, vet ej varför
De flesta killar attraheras av tanken att daska till en rund tjejrumpa, men diverse samhällsanledningar får dem att förtränga sina instinkter.
vhfaj:
De flesta killar attraheras av tanken att daska till en rund tjejrumpa,
varför då?
BLODÅDRA:
varför då?
Finns flera anledningar:
Det smackande, klatschande ljudet
Dallret/guppet/gunget
Synen av att den blir gradvis rödare
Det är alltid otroligt spännande att gissa hur en tjejrumpa reagerar på en dask. Guppar den bara till en gång eller sätts den i rullning? Jag tror man tittar efter sånt för att se om kvinnan har hälsosamma höfter och ett bäcken som kan bara på barn.
vhfaj:
reagerar på en dask. Guppar den bara till en gång eller sätts den i rullning? Jag tror man tittar efter sånt för att se om kvinnan har hälsosamma höfter och ett bäcken som kan bara på barn
hahah vilket jävla skitsnack
BLODÅDRA:
hahah vilket jävla skitsnack
Inte alls. Varför tror du män generellt mest attraheras av bröst och rumpor? Brösten matar barnet och rumpan/höfterna bär det.
vhfaj:
Inte alls. Varför tror du män generellt mest attraheras av bröst och rumpor? Brösten matar barnet och rumpan/höfterna bär det.
Går attraheras och slå på hand i hand eller vad menar du?
men smiska dig själv då?
BLODÅDRA:
Går attraheras och slå på hand i hand eller vad menar du?
Kanske inte helt, men killar är mer dominanta än tjejer så att smiska känns väldigt sexigt. Eller smiska och smiska, det räcker med en dask.
Men just att se hur kvinnorumpan reagerar har att göra med hur hälsosam den är, och en dask är ett sätt att se det på.
vhfaj:
Men just att se hur kvinnorumpan reagerar har att göra med hur hälsosam den är, och en dask är ett sätt att se det på.
Och hur ska vi kolla så att ni är OK att köra då?
BLODÅDRA:
Och hur ska vi kolla så att ni är OK att köra då?
Varför frågar du? Vet du inte?
vhfaj:
Varför frågar du? Vet du inte?
Om jag hade vetat, hade jag frågat då? :--)
BLODÅDRA:
Om jag hade vetat, hade jag frågat då? :--)
Men du är ju tjej så det borde du liksom veta bättre än mig.
vhfaj:
Men du är ju tjej så det borde du liksom veta bättre än mig.
lol
Jag älskar när killar vågar vara hårdhänta! Smisk på röven,slag över ryggen, bett i tutten osv.. det e mys 🙂 Men då ska det ju va ordentligt också!