Hej, jag har inget speciellt för mig nu, så tänkte fråga lite frågor och hoppas på relevanta svar
(Frågorna är inte personliga, eller skärskilt relevanta)
- Vilken etenicitet skulle ni inte kunna dejta/vara tillsmmans med
-Vad enligt er borde Sverige förändra ( lagar, syn på något speicellt m.m)
-Borde alla få bo i Sverige eller inte?
-Vilka trender tycker ni inte/om
-Hur yngre eller äldre vill ni att eran partener ska vara
Eh typ bara vita lmao. Är själv inte vit så rasist kortet funkar inte på mig
Finns alldeles för mycket att diskutera inom detta ämnet. Idk hårdare straff speciellt för ungdoma.
Nej bara om man kan betala skatt.
Sociala medier har överlag bara blivit värre enligt mig. Tex skräp som tiktok, instagram och Twitter.
Max 2 år yngre och idk några år äldre men inte för mycket.
Skulle bara vara tillsammans med svenskar
Sverige borde införa dödstraff och tortyr (främst för våldtäktsmän och peddos)
Nej, inte alla. Inte någon IS terrorist t.ex.
Hatar typ alla trender, rätt cringe.
Typ 1-2 år yngre. Hon ska definitivt inte vara äldre än mig iaf.
julia1130: - Vilken etenicitet skulle ni inte kunna dejta/vara tillsmmans med
Jag skulle nog kunna dejta alla etniciteter, tror jag. Den som jag är mest kär i är slavinna, men det är ändå vit, så...
julia1130: -Hur yngre eller äldre vill ni att eran partener ska vara
Den som jag är mest kär i är 7 år äldre än mig. men det finns ju en gräns. ... någonstans... jag är inte säker
Jag dejtar bara vita människor och är som mest attraherade av dem.
Jag vet inte.
Nej.
Jag gillar munmask/munskydd som har blivit en trend i västvärlden.
Nära min ålder.
- well jag är rasist då
- allt, speciellt skolan. Anarki tack
- klart, men vi var här först o då ska ni inte komma o tro ni äger stället. Visar ni respekt visar vi respekt, så enkelt är det
- inga, bullshit alltihop
- beror på personen men inte för gammal, verkligen inte för ung heller dock. Jag vet inte riktigt, gärna min ålder +-5 ish
1. i teorin vem som helst
2. attityd mot regressiva kulturer
3. om de är villiga att följa skrivna och kanske en del oskrivna regler
4. diggade 90s stilens comeback rejält förut iallafall
5. är i en ålder där gränserna känns ganska tighta... samma eller ett år yngre är nog idealt
1. araber
2. regering helst annars lagarna
3. alla ska få bo här ifall man betalar skatt lär sig språket och vill landet bästa som ifall vi skulle vara invandrare i deras land
4. att folk skickar ungefär 9000 snaps om någon fyller år
5. så länge personen inte har demens eller är för gammal för att ha familj så bryr jag mig inte precis
-Skum fråga. Etnicitet är iallafall inte det som avgör om jag intresserar mig för någon.
-Politik intresserar mig men tyvärr är jag inte så speciellt bra på det. Om det hade varit så enkelt hade man gärna kört ut alla som orsakar lidande för andra, och då menar jag de som utför mord, spräningar och attentat i syfte att skada och förstöra. Tycker inte man ska ha mindre rätt att bo i ett land bara för att man inte är född där, under förutsättning att man följer dess lagar och lär sig språket.
-Blir en hel bok om jag ska sitta här och skriva ner alla trender jag ogillar 🙂 TikTok är en, resten kan ni kanske lista ut :p.
-Jag ser mig själv som ganska mogen för min ålder, iallafall när det gäller saker som man ska ta mer på allvar, som skolan och ansvar. Sen kan jag skratta en hel del och skämta när jag är med kompisar. Så snarare än äldre än en yngre, kanske 1-3 år beroende på när jag hittar kärleken, om killarna här där jag bor inte växer upp såklart.