Fingerprints:
bra, för tror ni dödar hela spänningen då.
Hahaha ja, mood killer. Nejmen jag tror det skulle vara lite konstigt men vi har ju sommaren på oss.
Alltså det är ingen stor grej, det är mera att det stör mig lite, inte för att jag inte litar på människan eller så, men det känns bah så tillgjort.
Tickstart:
men fy :$
Är väl inge fel med det ;o
Tickstart:
men fy :$
![[badgrin]](/img/smilies/badgrin.gif)
Beliebes:
Är väl inge fel med det ;o
usch, sluta :$$
Alltså träffa honom bara. Shit, enda dealen med att jag inte träffade tjejen jag var kär i var att hon bodde i USA, om ni kan träffas så är det ju bara att träffas.
Särskilt nu när det är sommar och ni bara kan ses på någon offentlig plats och mög. Vilket du alltid borde göra vad gäller killar på internet pga: killar på internet kan vara sjuka i huvudet.
Beliebes:
men det känns bah så tillgjort.
varför snackar du ens med honom då? om det inte känns bra
Mawns:
Alltså träffa honom bara. Shit, enda dealen med att jag inte träffade tjejen jag var kär i var att hon bodde i USA, om ni kan träffas så är det ju bara att träffas.
Särskilt nu när det är sommar och ni bara kan ses på någon offentlig plats och mög. Vilket du alltid borde göra vad gäller killar på internet pga: killar på internet kan vara sjuka i huvudet.
I know the feelin, min förra bästis va från england.
Ja, men vill liksom inte göra det nu direkt, men kanske på sommarlovet.
Fingerprints:
varför snackar du ens med honom då? om det inte känns bra
Allting känns bra annars, alltså detta kommer låta patetiskt, men vi har pratat om en hel del lite djupare saker o sånt och det känns naturligt men sen så kommer hela den här komplimangsdelen, som liksom kommer för ofta.
Komplimanger e ju alltid najs men det blir bah jobbigt när det är för ofta, då känns det fejk.
om jag frågade nån av er om ni ville träffas, hade ni verkligen trott att jag skulle våldta er eller nåt?
vanligt folk använder också internet, hallå!!!!!!
Tickstart:
om jag frågade nån av er om ni ville träffas, hade ni verkligen trott att jag skulle våldta er eller nåt?
ja?
Fingerprints:
ja?
ok, ibland får man räkna med att det oförutsedda sker, men i allmänhet mena ja!!! :$
Tickstart:
om jag frågade nån av er om ni ville träffas, hade ni verkligen trott att jag skulle våldta er eller nåt? vanligt folk använder också internet, hallå!!!!!!
Jag skulle inte tro att du automatiskt skulle våldta mig, men jag skulle fundera på vad ditt syfte med mötet va om det första du sa var "Ska vi träffas" men däremot om vi skulle snackat en viss period och om vissa saker, så jag fick se hur du "fungerar" som person skulle jag säkert säga ja.
Tickstart:
ibland får man räkna med att det oförutsedda sker,
haha nej inte när oförutsedda saker innebär våldtäkt "eller nåt" ![[bigsmile]](/img/smilies/bigsmile.gif)
Beliebes:
ja
kanske missförstod lite iofs, mitt eget synsätt är nog det som är föråldrat
(
) folk är väl öppnare nuförtiden, och inte lika lättlurade av media.
men ok så vad är din oro då?? säj igen snabbt ![[blush]](/img/smilies/blush.gif)
![[blush]](/img/smilies/blush.gif)
Tickstart:
så vad är din oro då?? säj igen snabbt
Va?