hej:)
jag ska få en guldhamster men har inget namn förslag så snälla kan ni skicka namn förslag till mig. både hona och hane:)
Unkle Adams II
lilla fittan
passar både bra på hona och hane !
Tina och Tage
Ronny, Big Papa, Tito, Gash eller nåt riktigt hårt. Guldhamstrar är tuffa som fan. Det är olagligt att ha 2 guldhamstrar i samma bur eftersom de är ensamlevande djur å slåss till döden om de kommer i kontakt med en annan. De blir kränkta av namn som Snutten å Bubbe.
horunge eller Arne
Karamell, candy, melle,molle,enid,my,mandy,Micke,Rex,pan,Bob,Bobby luna,bella,bell,mille,sesar,tux,lux,flux,rora, eller nåt sånt idk
Rocky, Zack, Sasha, Damon, Hamtaro har jag döpt min. Nallen, Bregott, Shadow, Ringo Star. Pluto. Twix. Bogey man. Orlando Bloom. Yohio.
Namnet jack gillar dr. Cox
Plejadisk Panda:
Ronny, Big Papa, Tito, Gash eller nåt riktigt hårt. Guldhamstrar är tuffa som fan. Det är olagligt att ha 2 guldhamstrar i samma bur eftersom de är ensamlevande djur å slåss till döden om de kommer i kontakt med en annan. De blir kränkta av namn som Snutten å Bubbe.
Psst trevlig snubbe.
Fox mulder eller Scully, jag gillar Scully mer.
Plejadisk Panda:
Lilleman. Lillefot. Draco Malfoy. Sid är ett bra namn. Diego <3