Aviseringar
Rensa alla

Snälla hjälp mig

Ämnesstartare

Är en ganska blyg tjej som nt pratar så mkt. Många i min klass säger att många killar gillar mig/tkr jag är snygg och jag har märkt ganska ofta att när jag är i närheten av killar så stirrar dom på mig och säger till varandra varenda gång att jag är i närheten av dom, och efter det så börjar dom stirra på mig. Och när dom väl tittar på mig så vågar jag aldrig titta tbx och jag vill jätte gärna lära känna dom men jag vet nt hur jag ska göra för att göra det, har ngn en idé hur jag kan göra?

Citera
Ämnesetiketter

Är också blyg fast har inte så många som bryr sig om det. Men börja med att bara kolla tillbaka på de och kanske säga hej. 
Har inte direkt några idéer, beror på hur modig du är och sånt

SvaraCitera

varför får jag se sådana här trådar alltmer oftare?
det finns linjer för det, främst ubildade. utnyttja dem.

SvaraCitera

Hej Emma! Jag är en tjej som har en ganska speciell klass med väldigt få killar (bara 2) så jag är bästa vän med båda.
Om du är blyg så är mitt bästa tips att i ditt huvud räkna ner från 10-0 och sedan bara gå fram och säga något kanske fråga vad dem gör eller liknande. Det hjälpte mig när jag var blyg! Om du sedan märker att du inte vill vara vän med dem kan du alltid bestämma dig för att backa. 🙂
Always love Cheshire cat 

SvaraCitera