Aviseringar
Rensa alla

Snälla hjälp mig!!


Ämnesstartare

Jag har en crush på en person, eller har jag ingen crush på han! Att inte veta gör mig galen. Har aldrig haft en crush/varit kär förut så därför vet jag inte. 
Denna personen och jag gick i samma klass innan, och var då ganska "tjafsiga" mot varandra. Men det var ju ändå bara på skoj så det spelar inte så stor roll. Men när vi började i nya klasser har vi börjat ignorera varandra. Eller han började och jag föll in i hans grej liksom. Det är lite som att han tycker det är pinsamt att vara med mig bland hans kompisar för han är liksom "coolare" än mig eller nått men när jag möter honom i korridoren får vi ögonkontakt. Och det är som att ingen av oss kan släppa den andras ögon. Tills vi gått förbi varandra och då rodnar jag. Givetvis. Vi skickar sms ibland men inte så ofta. Det är ögonkontakten som jag tänker mest på! Tack för svar av alla som vill svara!


   
Citera

Hej!

Jag uppfattar det som att ni har snackat lite men inte tagit något steg, försök ha en dialog med han, fråga hans intressen och om kolla om han frågar tillbaks.

Försök kanske fråga om ni ska ses utanför skolan, om han inte vill det då är han tyvärr ointresserad. Litet tips bara, låt inte kärlek ta över skolan, jag gjorde de misstaget och ehh.. aa så nu ska jag gå om ettan ;D

Lycka till! /Elias


   
SvaraCitera