Hej!
Asså min kompis i klassen är ihop med en kille som jag är jättekär i. Det e jättejobbigt, för att dom kysser varann jättemycket i skolan. Och när folk i klassen frågar "Vem är den snyggaste tjejen i klassen" så svarar han "*namn* *namn* *namn*" Och jag blir så sårad i mig, fast jag inte visar det. Snälla hjälp mig så att jag kan tänka på något annat sätt än att vara deppig!!!
Träffa andra killar du kommer till sist bli kär i dem och då bryr du dig inte om killen som du är kär i nu
Skåneärbäst:
Träffa andra killar du kommer till sist bli kär i dem och då bryr du dig inte om killen som du är kär i nu
men det är bara han jag är kär i!
Förstår att det är tufft, eftersom att ni är så unga så kommer det med 95% sannolikhet en dag då båda eller iaf en av dem inser att de inte är så intresserade längre.
Efter det så får man låta det gå ett tag, kanske ta mer kontakt med honom och har du tur så är det dig han får upp ögonen för här näst. Men vänta inte på det utan bli bättre vän med honom under tiden, kanske är det så att du själv inser att du inte behöver mer än att ha honom som vän.
tack
Exinon:
Förstår att det är tufft, eftersom att ni är så unga så kommer det med 95% sannolikhet en dag då båda eller iaf en av dem inser att de inte är så intresserade längre.
Efter det så får man låta det gå ett tag, kanske ta mer kontakt med honom och har du tur så är det dig han får upp ögonen för här näst. Men vänta inte på det utan bli bättre vän med honom under tiden, kanske är det så att du själv inser att du inte behöver mer än att ha honom som vän.
Skåneärbäst:
tro mig det finns många mer fiskar i havet
dom fiskarna är jag inte intresserad av!
its_just_me:
dom fiskarna är jag inte intresserad av!
Jag sa likadant när min pojkvän dog nu är jag ihop med en ny exakt lika snäll som han var
Kanske är så att du behöver prata ut om det med någon. Antingen en kompis, någon i familjen eller någon här. Skicka ett pm om du vill.
Exinon:
Kanske är så att du behöver prata ut om det med någon. Antingen en kompis, någon i familjen eller någon här. Skicka ett pm om du vill.
tack!
Kärlek går över efter mellan 6 och 12 månader. Det är bara en kemisk reaktion, inget mer.