en sak som jag funderar på , vissa som har typ snakebites elr andra piercingar passar verkligen inte i det för dom har inte den rätta stilen . (misstolka inte , tkr det är så jääääkla snyggt med snakebites på killar som har den rätta stilen). ska väl va lite rockig stil o sådär. och jag vill jättegärna göra piercing i underläppen , kanske snakebites men vet inte om det är så jäkla snyggt på tjejer. men iaf, problemet är om jag skulle passa i det elr inte , för jag har lite rockig stil men kanske inte så rockig som kanske skulle behövas för att det ska va snyggt.
jag ärskiträdd för sprutor och nålar och sånt, så ni som har gjort det, gjorde det ont ?
piercing e töntigt
mathilda är töntig
NUJÄVLARR:
mathilda är töntig
anar att du själv kör stenhårt på tuffa killen stilen med bad boy piercing i ögonbrynet?? tors hammare SVERIGEkeps
RIKTIGA MÄN LUKTAR DIESEL tröja
jeansväst.... sydstatsbälte
cowboybots
ja
vad är snakebites??????????????????????????????????????????????????????????
namensermanpo:
vad är snakebites??????????????????????????????????????????????????????????
du vet när man har två piercingar i underläppen, på var sin sida , om du fattar ? jävligt snyggt äre iaf ., googla om du inte fattar ;p
jojohannaa:
namensermanpo: vad är snakebites??????????????????????????????????????????????????????????
du vet när man har två piercingar i underläppen, på var sin sida , om du fattar ? jävligt snyggt äre iaf ., googla om du inte fattar ;p
men johanna, kan inte du vara så snäll och google en bild? det är väl inte för mycket begär, va? se så, duktigt flicka
Tilda1988:
anar att du själv kör stenhårt på tuffa killen stilen med bad boy piercing i ögonbrynet?? tors hammare SVERIGEkeps
RIKTIGA MÄN LUKTAR DIESEL tröja
jeansväst.... sydstatsbälte
cowboybots
Mycket mens idag?
NUJÄVLARR:
Mycket mens idag?
nej endast gulfärgade illaluktanede flytningar som jag misstänker är gonnoré
Tilda1988:
nej endast gulfärgade illaluktanede flytningar som jag misstänker är gonnoré
bitch
Tilda1988:
piercing i ögonbrynet
är det bad boy?
HALLÅÅÅ johannnaaaa VAR ÄR BILDERNA?????
tog bara nån bild från google, men här har du iaf
jojohannaa:
og bara nån bild från google, men här har du iaf
usch usch usch usch
fuuuuult
ser ut som en råtta som fastnat i en råttfälla....
namensermanpo:
usch usch usch usch
fuuuuult
ser ut som en råtta som fastnat i en råttfälla....
aa det är kanske ite så snyggt med ringar och just på han på bilden , men har man rätt stil och så så aa då är det jävligt snyggt