EDIT: Tyvärr funkar inte bildlänkarna
Har fått nog av den där skiten!
Drar nog på Dreamhack istället.
Ser inget roligt i att gå runt & kika på andras prylar.
Det är la någon jäfla torsk som hyr ut brudarna. Mår riktigt dåligt när jag ser dem.
TheSpookyMan:
euw
S3ON:
Det är la någon jäfla torsk som hyr ut brudarna. Mår riktigt dåligt när jag ser dem.
Har du aldrig varit på en bilmässa? Stockholms Bilsalong, Frankfurt, Paris, Berlin, Rom, Madrid, London... vilken som helst. Brudarna är där för att locka bilintresserade. Hot Rod Show inte undantaget.
TheSpookyMan:
Har du aldrig varit på en bilmässa?
Har vart på Elmia flera gånger & sätt den.
TheSpookyMan:
Brudarna är där för att locka bilintresserade.
Klart de är! Frågan är bara var de kommer ifrån..
Köp en barbiedocka istället och runka till.
S3ON:
Har vart på Elmia flera gånger & sätt den.
Fick en uppfattning av att du trodde att det bara var något jag själv fantiserat ihop.
S3ON:
Klart de är! Frågan är bara var de kommer ifrån..
Vad dom kommer ifrån? Jag har själv snackat med brudarna både inne på själva mässan o partat ihop med dom ute på stan om kvällarna så de jag träffat har varit 100% svenska brudar. Om du syftar på att det skulle vara någon form av "människohandel" från öststatsländer så tror du helt fel. Klockren svenska har samtliga brudar jag snackat med snackat!
TheSpookyMan:
Om du syftar på att det skulle vara någon form av "människohandel" från öststatsländer så tror du helt fel.
Jajaja.. De ser ut som horor iallafall.
Myksa:
Köp en barbiedocka istället och runka till.
Nu föredrar jag ju iof sig en levande tjej av kött o blod.
S3ON:
Jajaja.. De ser ut som horor iallafall.
Tjejerna på bilderna ser väl inte mer ut som horor än vilka tonårstjejer som helst idag. Det kallas väl allmänt för det nya slampmodet. Kolla på gator o torg framåt sommaren när det blir lite varmare ute så förstår du säkert vad jag menar.
Måste säga att jag tycker de blir sämre varje år..