Dberorpå:
Hahaha. Alla stjäl/snattar.
Det tror jag inte, jag har iaf aldrig gjort det ![[tard]](/img/smilies/tard.gif)
Gör som jag: Snatta inte, så slipper du sånt här.
OF 5:
att få fram personuppgifter utifrån en övervakningsfilm är omöjligt för dem om dem inte vet att du är du sedan innan
okej så bra ![[cute]](/img/smilies/cute.gif)
isola:
Fast snatteri är ett klassiskt rop på hjälp. Vad är ditt problem?
Nej det där kan jag inte känna igen mig i. alls.
smisk:
Åh vad jag hoppas någon tar fast dig. Att stjäla är så töntigt.
Töntig eller icke töntig så är det nice med prylar man fixat gratis. även om det är allmänt skabbigt osv.
orangetini:
Töntig eller icke töntig så är det nice med prylar man fixat gratis. även om det är allmänt skabbigt osv.
Det är inte najs, det är skitlarvigt. Det känns så mycket bättre att köpa saker för egna pengar, lilla vän.
smisk:
Det är inte najs, det är skitlarvigt. Det känns så mycket bättre att köpa saker för egna pengar, lilla vän.
maybe so.. men fatta kicken man får av det. lite kul måste man ju ha i livet vafan. SPÄNNING HELL YEAAAAAAH !
isola:
klassiskt rop på hjälp
nää.. gratis är gott ![[crazy]](/img/smilies/crazy.gif)
obs snattar ej och har mig, har pengar och vuxit ifrån sådant tänk
Keep it up, att snatta från storföretag är bara bra.
smisk:
Känsloargument, försök att göra något subjektivt objektivt samt någon härskarteknik i samma inlägg, way to go ![[zzz]](/img/smilies/zzz.gif)
Gillar Semi, han är söt.
Wanking_BC:
Keep it up, att snatta från storföretag är bara bra.
Hoppas att du skämtar.
Att de höjer priserna är inte bra alls. Då blir fattiga och ärliga människor ännu fattigare, förstår du väl. ![[crazy]](/img/smilies/crazy.gif)
orangetini:
Nej det där kan jag inte känna igen mig i. alls.
knas
isola:
Hoppas att du skämtar.
Att de höjer priserna är inte bra alls. Då blir fattiga och ärliga människor ännu fattigare, förstår du väl.
Öh. Så du menar att om en person snattar så höjer de priset ytterligare? Först och främst så kommer nivån av snatteri ligga där den ligger och alltid har legat utan större förändringar.
Om alla skulle snatta en del skulle ingen behöva vara särskilt fattig. Om du behöver diverse matvaror för 200kr så kan du snatta för 100kr (ingen koll egentligen på summan) utan att butiken går minus.
Och eftersom att butikerna går så pass mycket plus på vanliga "ärliga" (lurade) människor ser jag inga hinder i att snatta allt man behöver om man nu skulle vilja göra det.
Själv har jag snattat en kladdkaka när jag var 14.
Ämnar dock inte diskutera detta med dig mer än såhär.
Wanking_BC:
Öh. Så du menar att om en person snattar så höjer de priset ytterligare?
Så bara hon får snatta alltså?
Wanking_BC:
Om du behöver diverse matvaror för 200kr så kan du snatta för 100kr (ingen koll egentligen på summan) utan att butiken går minus.
Wanking_BC:
"ärliga" (lurade) människor ser jag inga hinder i att snatta allt man behöver om man nu skulle vilja göra det.
Nu får du ta och växa upp.
Varför stjäla när man kan jobba och hjälpa andra människor för kickar? ![[bigsmile]](/img/smilies/bigsmile.gif)