Tyvärr ja ^^ jag hade verkligen önskat att det INTE hade kommit nån snö ^^ blev så ledsen när jag såg det.. och jag hatar VERKLGIEN snön
Det är så mycket man inte kan göra när det snö/kallt? sex/äventyr utomhus/filma göra videos utomhus ^^'
Kan inte gå till mitt hemliga ställe nu på ett tag nu
Vi lär ju garanterat få en grön jul där jag bor. Men dessvärre ser det ut som om vi får minusgrader en vecka framåt. Bra eller dåligt? Fördelen är väl att solen faktiskt har visat sig de senaste dagarna.
Vet du vad som händer idag tisdag (21 december 2021) klockan 16:59?
Jo, VINTERSOLSTÅNDET. Så nu vänder det och blir ljusare för varje dag. Vår & sommar är på G.
Jag älskar verkligen snön!
Det får dig att känna dig så festlig och glad över att vara i livet!
Jag har full förståelse för att de som åker till vintersportorter för att åka skidor gillar snö. Det är ju liksom hela grejen med att åka till fjällen eller alperna. För övrigt tycker jag väl att enda fördelen med snö är ett det blir lite ljusare ute i vintermörkret.
Men snö i städerna och ute på vägarna är väl bara ett helvete. Vägar snöar igen och blir inte framkomliga eller så blir de så hala så bilarna hamnar i diket eller krockar och folk dör i trafikolyckor.
Nej, nu har vi fått uppleva en vit jul. Låt snön ligga kvar över nyår och trettondagshelgen sedan kan värmen komma och snön smälta bort. Längtar redan efter våren när man kan gå lite mer lättklädd.