enhimmelskdrog:
snusar inget och alltså 0 sekunder/påhittad gång
Snusar rapé lingon, har nog snusen i ca 4h, ibland mer ibland mindre. En dosa räcker för mig i 4-5 dagar.
Grov lös och ettan portion. En portion räcker runt 60-70 minuter, en lös upp emot 90, alternativt till jag ätit upp den helt.
Ettan portion ibland vid kaffeintag, har i ca 30-60 min.
dazed_and_confused:
Ettan portion ibland vid kaffeintag, har i ca 30-60 min
jag gillar okså att ta en pris snus till kaffet
jägaren:
jag gillar okså att ta en pris snus till kaffet
Mm det är gött sätt att starta morgonen på.
Skruf portion, sen om det är original, tranbär eller stark skiter jag i sålänge det inte är något vitt helvete. Fast det blir oftast tranbär så jag slipper gnäll över lukten. Är jag fattig kör jag på Granit.
Blir runt 1 timme, kanske 2 ibland.
La di fakking da:
(allvarligt, en dosa kostar 23 spänn, och snuset smakar okej + förser mig med det nikotin jag vill ha.. Hur kan folk betala 35-40 spänn för en dosa snus?
Kronan smakar röv, that's why.
kan bara snusa ettan portion faktiskt, det är den bästa :p snusade kronan vit men mitt tandkött tålde inte det haha
enhimmelskdrog:
snusar inget och alltså 0 sekunder/påhittad gång
ytligast:
kan bara snusa ettan portion faktiskt, det är den bästa :p snusade kronan vit men mitt tandkött tålde inte det haha
Om du kan snusa ettan portion så kan du snusa vilken annan portion som helst, förutsatt att du syftar på att ettan portion är det enda du kan snusa utan att pajja tandköttet, inte pga. smaken på dom andra sorterna.
Gillar du ettan så gillar du nog grov skulle jag tro.
Kilowatt:
Kronan smakar röv, that's why.
Billigt är gott, så nepp!
ytligast:
Vad snusar ni och hur länge brukar ni snusa varje gång? :p
Testade grov lös igår. Trodde ja skulle dö!