Notifications
Clear all

snus

Topic starter

är de någon som vet något nybörjar snus? är kaliber bra? eller Göteborgs rapé? vad föredrar ni??

ReplyQuote
Cobrak

Salmiaksnus luktar så förbaskat gott.

ReplyQuote

Danne_cars:
är de någon som vet något nybörjar snus? är kaliber bra? eller Göteborgs rapé? vad föredrar ni??

När jag började med snus för 2,5 år sen så va min första en kaliber men tog 2 veckor att ta upp den men efter så va kronan portion så enligt mig så tyck jag kaliber orginal och kronan var riktigt fin som nybörjar snus

ReplyQuote

Cobrak:
Salmiaksnus luktar så förbaskat gott.

Har testat ld salmiak och den är jäkla God men påsarna är lite för stor tycker general xr salmiak är bättre 

ReplyQuote
Topic starter

Wäää vrf snusar man ens? Btw vart gick "droger" tråden vägen? Ledsen

ReplyQuote

SKORPIONEN:
Wäää vrf snusar man ens? Btw vart gick "droger" tråden vägen? Ledsen

Alltså för mig vet jag faktiskt inte för min pappa är en storsnusare och det ligger alltid en dosa i huset ända sen jag var liten osså när jag slutade 8 an så ville jag testa så jag bad en kille köpa åt mih o de va kaliber vit.. men jag tyckte det var ganska gott och tycker det är lite små tufft att ha en dosa i byxan osvCool men sen vart jag beroende osså försökte jag sluta gick 3 månader sen gick jag in i en tid som va svår så jag börja och osv så nu är men en trogen snusare igenSkadeglädje de är min story så nu ha man snusat i 2,5 år. 

Skulle tycka va kul om ni kunde skriva en story hur ni börja Mycket glad

ReplyQuote
Topic starter

sahlenaren :

Alltså för mig vet jag faktiskt inte för min pappa är en storsnusare och det ligger alltid en dosa i huset ända sen jag var liten osså när jag slutade 8 an så ville jag testa så jag bad en kille köpa åt mih o de va kaliber vit.. men jag tyckte det var ganska gott och tycker det är lite små tufft att ha en dosa i byxan osvCool men sen vart jag beroende osså försökte jag sluta gick 3 månader sen gick jag in i en tid som va svår så jag börja och osv så nu är men en trogen snusare igenSkadeglädje de är min story så nu ha man snusat i 2,5 år. 

Skulle tycka va kul om ni kunde skriva en story hur ni börja Mycket glad

Aha återkommer när jag också har börjat snusa, min story kmr bli då att du tvingade mig Gråter

ReplyQuote

Började snusa när jag slutade röka för ~2.5 år sedan. Visade sig för mig vara svårare att sluta snusa efter två år än att sluta röka efter 7 år. Snart ett halvår helt nikotinfri nu anyway. Cool Känns bra att slippa skiten. 

ReplyQuote
Topic starter

Edinburgh:
Började snusa när jag slutade röka för ~2.5 år sedan. Visade sig för mig vara svårare att sluta snusa efter två år än att sluta röka efter 7 år. Snart ett halvår helt nikotinfri nu anyway. Cool Känns bra att slippa skiten. 

Party

ReplyQuote