försöker författa ett sånt t min kille nu. omöjligt. har så många kåtkänslor inför honom men kan inte säga nåt fr det låter bara töntigt fan för alla gays som har smutsat ner kärleken och gjort den fjantig
Fick snusk sms av Wanking BC
hejkattunge:
sms av Wanking BC
jaha vad stod det då? vad skriver man fattar inte det
Håller med dig. Jag tycker också det är fördjävligt att alla har gått och gjort kärlek till någonting bögigt, fluffigt och fint. Jag vill att det ska vara rått, elakt och lite äckligt.
vilka gays?
Åtta:
Håller med dig. Jag tycker också det är fördjävligt att alla har gått och gjort kärlek till någonting bögigt, fluffigt och fint. Jag vill att det ska vara rått, elakt och lite äckligt.
du gör mig kåt i min fitta skriv den
Åtta:
Jag vill att det ska vara rått, elakt och lite äckligt.
ååh! ja!vilken fin beskrivning! det är så fjantigt när man sitter och tjötar om hur mycket man älskar nån. du behöver liksom inte bevisa nåt...
aspie:
haha han skulle nog bli chockerad 😛 även om d e sant
aspie:
Tilda1988:
haha han skulle nog bli chockerad 😛 även om d e sant
skriv de hahah han kmr lska det
döög:
skriv de hahah han kmr lska det
skulle jag höhara lol
Åtta:
Dina åsikter tar mig på hjärtat.
skriv att du vill att han skall ta dej på kussimurran, det är snuskigt och olydigt
kebu12:
skriv att du vill att han skall ta dej på kussimurran, det är snuskigt och olydigt
hehe nä vågade inte det
skrev:
önskar du kunde ligga i min säng o värma mig nu 🙂 du e finast! puss
inget snusk-sms ens 🙁 jag e så pryd
Tilda1988:
önskar du kunde ligga i min säng o värma mig nu 🙂 du e finast! puss
det var gulligt men jävligt gay skriv lite snuskigt så han blir lite kåt
kebu12:
det var gulligt men jävligt gay skriv lite snuskigt så han blir lite kåt
jävla aaaas
tog asmkt mod för mig att ens skriva detta