usch, jo såhär det..jag har ingen anning vad jag ska skriva för sms till min pojkvän.. Ingen idée utan allt jag skriver låter töntigt. Så därför vill jag gärna få förslag på vad jag kan skriva..
Jag är kåt på honom men vetefan vad jag ska skriva eller vad man kan skriva:S x')...
snusk med sms eller snusksms?
fattar ej
skriv "vad har du på dig?" så jävla fantasifullt
En bild säger mer än tusen ord
Godnatt och knulla gott
så sant så ^^
säg typ
tjena baby, ja vill göra kaoz me dig. ja ska ta dig, ta din familj. ta din namn, efternamn, vem, efternamn... samma efternamn. alla på en gång.
"ÅÅÅÅ JA LÄNGTAR FETT MKT EFTER DIN STORA VACKRA ÅTRÅVÄRDA KUK"
loovar han blir fett kåt dåå
Är väl bara att skriva vad du känner och vad du skulle vilja göra. borde inte vara så svårt.
hönzgoggel:
tjena baby, ja vill göra kaoz me dig. ja ska ta dig, ta din familj. ta din namn, efternamn, vem, efternamn... samma efternamn. alla på en gång.
onlydreamer:
Jag är kåt på honom men vetefan vad jag ska skriva eller vad man kan skriva:S x')...
Sitter på sängen och blir genast våt av tanken på dej o din kuk som ja vill ha i mej måste byta lakan om dt fortsäter såhära.
lost_in_space:
Sitter på sängen och blir genast våt av tanken på dej o din kuk som ja vill ha i mej måste byta lakan om dt fortsäter såhära.
typiskt kvinnor, skall hålla på med hushållssysslor som ursäkt för att slippa hålla på med snusk
var riktigt snuskig men spela cool samtidigt, guys like it
Skit i vad alla andra tycker att du ska skriva, skriv vad du känner bara. Och kom ihåg att du inte bedriver någon smsservice för att kåta upp fin kille utan se till att få ut någonting av det själv också.