Aviseringar
Rensa alla

Social fobi?

Ämnesstartare

Geigerzähler: I flera år.

Ledsen Det fungerar inte för alla, jag tror att KBT fungerar enbart för mildare enklare fobier.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Razor: Ledsen Det fungerar inte för alla, jag tror att KBT fungerar enbart för mildare enklare fobier.

NJa, det ska nog fungera. Tror inte jag varit flitig nog bara.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:
Har både socialfobi och agorafobi, har haft i många år, tror jag snarare blir sämre än bättre faktiskt. 

Sök hjälp, har du gjort det? Det blir bättre promise bara du tar vara på den hjälp som finns. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler: NJa, det ska nog fungera. Tror inte jag varit flitig nog bara.

Du har gått på KBT i flera år, inte fått nått resultat och du tror fortfarande på metoden? Förvirrad Jag är inte imponerad av den.

SvaraCitera
Ämnesstartare

satflaesk: Sök hjälp, har du gjort det? Det blir bättre promise bara du tar vara på den hjälp som finns.

Ah, blev utskriven från slutenvården igår. Går på öppenvård nu.

Razor: Du har gått på KBT i flera år, inte fått nått resultat och du tror fortfarande på metoden? Förvirrad Ja

Ah, tror mitt missbruk sabbat en hel del.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler: Ah, tror mitt missbruk sabbat en hel del.

Okej, vill du försöka testa igen? KBT:n alltså.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler: Ah, tror mitt missbruk sabbat en hel del.

Kanske står nånstans i tråden men vad för missbruk ? 

Geigerzähler: Ah, blev utskriven från slutenvården igår. Går på öppenvård nu.

Okej. Är öppenvården bra? Bara intresserad, men har en känsla av att den inte är det. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Razor: Okej, vill du försöka testa igen? KBT:n alltså.

Det i kombination med denna medicinering som jag får nu tror jag skulle hjälpa rätt mycket.

satflaesk: Kanske står nånstans i tråden men vad för missbruk ?

Har gått på en del tunga droger, är ren nu, har dock testat det mesta.

SvaraCitera
Ämnesstartare

satflaesk: Okej. Är öppenvården bra? Bara intresserad, men har en känsla av att den inte är det.

Nä, inte sist i alla fall, väntar på att bli kallad just nu.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler: Det i kombination med denna medicinering som jag får nu tror jag skulle hjälpa rätt mycket.

Hoppas det blir bättre resultat denna gång, mycket beror också på personkemin med terapeuten.  

SvaraCitera
Ämnesstartare

Razor: Hoppas det blir bättre resultat denna gång, mycket beror också på personkemin med terapeuten.

Har aldrig haft någon jag varit riktigt nöjd med, men nu när jag var inlagd så träffade jag en sååå grym psykolog, synd att jag ej får träffa honom när jag inte är inlagd. Ledsen

SvaraCitera
Ämnesstartare

har sökt hjälp för socialfobi flera gånger men inte fått någon, får en klapp på axlen och orden "du klarar det".

svensk sjukvård suger kuk.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler: Nä, inte sist i alla fall, väntar på att bli kallad just nu.

Kämpa på Hjärta

SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler: Har aldrig haft någon jag varit riktigt nöjd med, men nu när jag var inlagd så träffade jag en sååå grym psykolog, synd att jag ej får träffa honom när jag inte är inlagd.Ledsen

Det finns fler bra därute, det gäller bara att leta tills man hittar rätt. Synd att de som är bra inte är fler. Ledsen

SvaraCitera