Aviseringar
Rensa alla

Söker brevvän

Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

+1

</3

[sad]!! [sad]

Dold text: Fast tog bort "buhu", för det lät så oseriöst. Genuint besvikelse, det är vad vi känner Fisken!!!

SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

[sad]

Ögon i en plåthink:

Jag som har väntat... [sad]

Nintendo:

Du krossar mitt hjärta [cry]

Har ej en jävla aning om vad jag skulle skriva, kan skicka blanka papper och låta er skriva breven själva om ni vill, då blir ni garanterat nöjda

SvaraCitera
Ämnesstartare

Liebestraum:

Har ej en jävla aning om vad jag skulle skriva

Skriv inte då.
Rita en ful gubbe, skicka ett spännande tidningsutklipp, skriv av en bit ur en bok, skriv av någon annans brev, skicka ett vykort med soliga hälsningar, skicka en liten sak.

SvaraCitera
Ämnesstartare

lazertits:

Rita en ful gubbe, skicka ett spännande tidningsutklipp, skriv av en bit ur en bok, skriv av någon annans brev, skicka ett vykort med soliga hälsningar, skicka en liten sak.

Sluta ha så mycket idéer
[sad]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Liebestraum:

Sluta ha så mycket idéer

latkorv

SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker ovanstående låter mycket tilltalande.
Kan tänka mig att själv göra detta. Min estetiska förmåga är dock såhär stor: . Icke existerande. Men det skulle vara kul iaf.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Liebestraum:

Har ej en jävla aning om vad jag skulle skriva, kan skicka blanka papper och låta er skriva breven själva om ni vill, då blir ni garanterat nöjda

Improvisera [wink]

SvaraCitera

Liebestraum:

Näj, jag vill ba' ha någonting du producerat! Har inga egentliga krav utöver det.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Improvisera [wink]

Får göra det

Ögon i en plåthink:

Näj, jag vill ba' ha någonting du producerat! Har inga egentliga krav utöver det.

Då finns det en möjlighet att du får ett brev nästa vecka

SvaraCitera

Liebestraum:

Då finns det en möjlighet att du får ett brev nästa vecka

*glad*

SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

*glad*

men beakta möjligheten att jag enbart säger det för att kunna förstöra eventuella förhoppningar igen

SvaraCitera
Ämnesstartare

Liebestraum:

Får göra det

Fint!

Har inga stora krav heller, vill mest ha brev liksom [blush]

Liebestraum:

men beakta möjligheten att jag enbart säger det för att kunna förstöra eventuella förhoppningar igen

[sad][sad]

SvaraCitera

Liebestraum:

Sluta trampa på mina känslor... [cry]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Kommer att skriva breven någon gång, jag lovar förmodligen

SvaraCitera
Ämnesstartare

haha, du lovar "förmodligen" 😀

SvaraCitera