Notifications
Clear all

Söker brevvän

Topic starter

Ögon i en plåthink:

+1

</3

[sad]!! [sad]

Dold text: Fast tog bort "buhu", för det lät så oseriöst. Genuint besvikelse, det är vad vi känner Fisken!!!

ReplyQuote
Topic starter

Nintendo:

[sad]

Ögon i en plåthink:

Jag som har väntat... [sad]

Nintendo:

Du krossar mitt hjärta [cry]

Har ej en jävla aning om vad jag skulle skriva, kan skicka blanka papper och låta er skriva breven själva om ni vill, då blir ni garanterat nöjda

ReplyQuote
Topic starter

Liebestraum:

Har ej en jävla aning om vad jag skulle skriva

Skriv inte då.
Rita en ful gubbe, skicka ett spännande tidningsutklipp, skriv av en bit ur en bok, skriv av någon annans brev, skicka ett vykort med soliga hälsningar, skicka en liten sak.

ReplyQuote
Topic starter

lazertits:

Rita en ful gubbe, skicka ett spännande tidningsutklipp, skriv av en bit ur en bok, skriv av någon annans brev, skicka ett vykort med soliga hälsningar, skicka en liten sak.

Sluta ha så mycket idéer
[sad]

ReplyQuote
Topic starter

Liebestraum:

Sluta ha så mycket idéer

latkorv

ReplyQuote
Topic starter

Tycker ovanstående låter mycket tilltalande.
Kan tänka mig att själv göra detta. Min estetiska förmåga är dock såhär stor: . Icke existerande. Men det skulle vara kul iaf.

ReplyQuote
Topic starter

Liebestraum:

Har ej en jävla aning om vad jag skulle skriva, kan skicka blanka papper och låta er skriva breven själva om ni vill, då blir ni garanterat nöjda

Improvisera [wink]

ReplyQuote

Liebestraum:

Näj, jag vill ba' ha någonting du producerat! Har inga egentliga krav utöver det.

ReplyQuote
Topic starter

Nintendo:

Improvisera [wink]

Får göra det

Ögon i en plåthink:

Näj, jag vill ba' ha någonting du producerat! Har inga egentliga krav utöver det.

Då finns det en möjlighet att du får ett brev nästa vecka

ReplyQuote

Liebestraum:

Då finns det en möjlighet att du får ett brev nästa vecka

*glad*

ReplyQuote
Topic starter

Ögon i en plåthink:

*glad*

men beakta möjligheten att jag enbart säger det för att kunna förstöra eventuella förhoppningar igen

ReplyQuote
Topic starter

Liebestraum:

Får göra det

Fint!

Har inga stora krav heller, vill mest ha brev liksom [blush]

Liebestraum:

men beakta möjligheten att jag enbart säger det för att kunna förstöra eventuella förhoppningar igen

[sad][sad]

ReplyQuote

Liebestraum:

Sluta trampa på mina känslor... [cry]

ReplyQuote
Topic starter

Kommer att skriva breven någon gång, jag lovar förmodligen

ReplyQuote
Topic starter

haha, du lovar "förmodligen" 😀

ReplyQuote