Ögon i en plåthink:
+1
</3
!!
Dold text: Fast tog bort "buhu", för det lät så oseriöst. Genuint besvikelse, det är vad vi känner Fisken!!!
Nintendo:
Ögon i en plåthink:
Jag som har väntat...
Nintendo:
Du krossar mitt hjärta
Har ej en jävla aning om vad jag skulle skriva, kan skicka blanka papper och låta er skriva breven själva om ni vill, då blir ni garanterat nöjda
Liebestraum:
Har ej en jävla aning om vad jag skulle skriva
Skriv inte då.
Rita en ful gubbe, skicka ett spännande tidningsutklipp, skriv av en bit ur en bok, skriv av någon annans brev, skicka ett vykort med soliga hälsningar, skicka en liten sak.
lazertits:
Rita en ful gubbe, skicka ett spännande tidningsutklipp, skriv av en bit ur en bok, skriv av någon annans brev, skicka ett vykort med soliga hälsningar, skicka en liten sak.
Sluta ha så mycket idéer
Liebestraum:
Sluta ha så mycket idéer
latkorv
Tycker ovanstående låter mycket tilltalande.
Kan tänka mig att själv göra detta. Min estetiska förmåga är dock såhär stor: . Icke existerande. Men det skulle vara kul iaf.
Liebestraum:
Har ej en jävla aning om vad jag skulle skriva, kan skicka blanka papper och låta er skriva breven själva om ni vill, då blir ni garanterat nöjda
Improvisera
Liebestraum:
Näj, jag vill ba' ha någonting du producerat! Har inga egentliga krav utöver det.
Nintendo:
Improvisera
Får göra det
Ögon i en plåthink:
Näj, jag vill ba' ha någonting du producerat! Har inga egentliga krav utöver det.
Då finns det en möjlighet att du får ett brev nästa vecka
Liebestraum:
Då finns det en möjlighet att du får ett brev nästa vecka
*glad*
Ögon i en plåthink:
*glad*
men beakta möjligheten att jag enbart säger det för att kunna förstöra eventuella förhoppningar igen
Liebestraum:
Får göra det
Fint!
Har inga stora krav heller, vill mest ha brev liksom
Liebestraum:
men beakta möjligheten att jag enbart säger det för att kunna förstöra eventuella förhoppningar igen
Liebestraum:
Sluta trampa på mina känslor...
Kommer att skriva breven någon gång, jag lovar förmodligen
haha, du lovar "förmodligen" 😀