Hej! Ja, egentligen vill jag bara få lite chattvänner, helst tjejer, men jag skulle vilja dejta. Är en trevlig 18 årig kille med humor och fantasi. Gillar det mesta: kolla film, musik, läsa, bada, festa, hänga. Gillar det mesta, mest eftersom kompisar har hängt med mig:)
Så jag skulle vilja hitta en tjej, eller iaf en dejt med en tjej mellan 16 och 18 år (hrrm helst en relation, men det måste ju börja smidigt och frivilligt!)
Ni som har Facebook eller Skype / MSN kan kontakta mig:) Berättar i PM hurdan jag är mer i detalj för er som kontaktar.
Om inte annat hoppas jag att ni tjejer också njuter av en liten Skype/MSN kontakt iaf:) Ps. ska skaffa MSN, har inte det än
ÄNDRAT 2011-09-03 16:09
ÄNDRAT 2011-09-03 16:09
ÄNDRAT 2011-09-03 16:10
ÄNDRAT 2011-09-03 16:11
ÄNDRAT 2011-09-03 16:12
Lade till lite bilder på mig:)
9robin3:
Gillar det mesta, mest eftersom kompisar har dragit iväg med mig
?
enhimmelskdrog:
?
ändrat hehe xD
9robin3:
Söker en tjej mellan 16-18
Vem gör inte?
9robin3:
det måste ju börja smidigt och frivilligt!
9robin3:
hänga
njsbo:
Vem gör inte?
Padum tish.
9robin3:
men det måste ju börja smidigt och frivilligt!)
Bra grej
letar du bara efter en dejt el? vill gärna ha en chattvän:) jag är 18 och bor i Linköping 😉
Ännu en förbannad kontaktannons. Admin, fixa egen kategori nu!
16 år är dom inte för unga till dig ? 😀 Fattar inte farför killar som är 18-21 år vill ha en 16-årig tjej . (think)
9robin3:
Ps. ska skaffa MSN, har inte det än
WUTWUT IN DA BUTT!
aCid:
16 år är dom inte för unga till dig ? 😀 Fattar inte farför killar som är 18-21 år vill ha en 16-årig tjej . (think)
vadå för unga? (2 år yngre) asså vuxna är ju ihop med tio år yngre/äldre. Då är två år ingenting. Plus att tonårstjejer ju vill ha ÄLDRE killar. alltså vill vi ha yngre tjejer. var någonstans är det konstigt?
btw svara gärna på mitt ämne! Ja, jag letar efter dejtar.
LYCKA TILL
Tänkte på Peter93 när jag såg rubriken, blev besviken.
9robin3:
Om inte annat hoppas jag att ni tjejer också njuter av en liten Skype/MSN kontakt iaf:)
Du kanske ska visa en bild på dig själv?