Aviseringar
Rensa alla

söker förhållande


jaa om man gör sådär lite halvt intelligensbefriade trådar då har man väl asperger?

isola: du är synsk alltså? och var kommer aspergerdelen in?


   
SvaraCitera

bikkia19..: soker hor av dig

Galen


   
SvaraCitera

Knegaren: jaa om man gör sådär lite halvt intelligensbefriade trådar då har man väl asperger?

Och skriver man som du gör nu har man troligtvis ingen aning om vad asperger är för något.


   
SvaraCitera

Can u not 


   
SvaraCitera

Schism: Och skriver man som du gör nu har man troligtvis ingen aning om vad asperger är för något.

Det är väl att man är begränsad i sociala sammanhang och att man inte kan tänka fullt ut?


   
SvaraCitera

Knegaren: Det är väl att man är begränsad i sociala sammanhang och att man inte kan tänka fullt ut?

"Inte tänka fullt ut". Nja, det stämmer inte riktigt. Några av forumets (och mänsklighetens) mest klarsynta personer har just as. Det är först och främst en beteckning för en alternativ perceptuell/intellektuell uppfattning av världen.

Du verkar själv lite socialt klumpig/omedveten, btw, av ditt tidigare inlägg att döma (vilket man får vara! Jag är inte bättre själv. Den som envist följer alla normer om hur man "bör" vara har inte mycket till pondus).


   
SvaraCitera

Nej jag vet. Man kan inte göra annat än att bara köra på egentligen och se saker från den ljusa sidan, den som försöker bli perfekt blir bara besatt av tanken och slutligen knäpp.
Samtidigt ska man eftersträva perfektion. För vi blir aldrig perfekta och därför kan vi bara bli bättre och bättre genom denna eftersträvan.

Schism: Du verkar själv lite socialt klumpig/omedveten, btw, av ditt tidigare inlägg att döma (vilket man får vara! Jag är inte bättre själv. Den som envist följer alla normer om hur man "bör" vara har inte mycket till pondus).


   
SvaraCitera