vill ha en supersnygg tjej som inte förstår så mycket om någonting, och inte pratar under sexet eller ens i vardagslivet. Finns du? PM:a
§5. Det är inte tillåtet för vare sig privatpersoner eller företag att annonsera eller göra reklam för vare sig föremål, tjänster eller kontakter på sajten, vare sig i forumet, i bloggen, i chatten eller liknande. Vid sådan förseelse kan Ungdomar.se att yrka på skadestånd.
Vi söker alla efter henne.
Fråga din mamma.
EVIL_GENIUS_IS_BACK:
§5. Det är inte tillåtet för vare sig privatpersoner eller företag att annonsera eller göra reklam för vare sig föremål, tjänster eller kontakter på sajten, vare sig i forumet, i bloggen, i chatten eller liknande. Vid sådan förseelse kan Ungdomar.se att yrka på skadestånd.
Förlåt, jag är inte sexuellt intresserad av killar, särskilt inte killar som citerar paragrafer.
Pelle Pelikan:
Fråga din mamma.
Hon har ingen lust att göra det med mig längre.
urinsoda:
Förlåt, jag är inte sexuallt intresserad av killar, särskilt inte sådanna som citerar paragrafer...
Förlåt, jag glömde att kåta killar som skriver på ungdomsforum mitt i natten inte kan läsa grundläggande forumregler.
Sluta trolla nu.
EVIL_GENIUS_IS_BACK:
Förlåt, jag glömde att kåta killar som skriver på ungdomsforum mitt i natten inte kan läsa grundläggande forumregler.
Still not turned on.
urinsoda:
Still not turned on.
Still not laughing.
EVIL_GENIUS_IS_BACK:
Still not laughing.
Jag vill vara lika cool som du, men jag vet att jag inte kan det.
SUKOF:
Sluta trolla nu.
Det är försent, jag kan inte vända tillbaka nu.
fan vad länge sedan det var förresten
urinsoda:
Jag vill vara lika cool som du, men jag vet att jag inte kan det.
Bra. Då slipper jag informera dig om det.
EVIL_GENIUS_IS_BACK:
Bra. Då slipper jag informera dig om det.
Yes, det räcker med paragrafciteringen för att få mig att förstå
urinsoda:
Det är försent, jag kan inte vända tillbaka nu.
Det är där du har fel!
urinsoda:
fan vad länge sedan det var förresten
True story!
Åtta:
Vi söker alla efter henne.
haha
SUKOF:
True story!
Jag ser fortfarande inget telefonnummer?