Hej.
jag är 03a och gay och söker efter en hyfsat maskulin pojkvän.
såååå skicka om du vill typ prata .
du måste träna på dina catchfrases, tror inte du kommer få så mycket ligg av "HEJ JAG E 03 SÖKER POJKVÄN"
tänk efter lite nästa gång
en maskulin pojkvän? usch. jag är smal och har en snygg bubble butt. du får inget ifall du inte ger mer information om dig.
Tips: Skriv mer om dig nästa gång. Typ intressen, vem du är, vad du gör på fritiden, osv..
och glöm inte att skriva mer i titeln än bara "Söker..." det är så jävla dåligt. Ifall du skriver mer så kommer fler att titta in.
LimeTheFox:
en maskulin pojkvän? usch. jag är smal och har en snygg bubble butt. du får inget ifall du inte ger mer information om dig.Tips: Skriv mer om dig nästa gång. Typ intressen, vem du är, vad du gör på fritiden, osv..
vet du ens vad maskulin betyder
dahlbear:
vet du ens vad maskulin betyder
ja, är det inte att man har typ synliga muskler som six pack eller "guns"?
LimeTheFox:
ja, är det inte att man har typ synliga muskler som six pack eller "guns"?
nääe inte direkt. om jag säger att feminin betyder tjejig, förstår du då?
dahlbear:
nääe inte direkt. om jag säger att feminin betyder tjejig, förstår du då?
nope, jag sökte efter "maskulin man" på google bilder och då kom det fram bara en hel del män med stora muskler på armarna, benen, magen, osv.
LimeTheFox:
nope, jag sökte efter "maskulin man" på google bilder och då kom det fram bara en hel del män med stora muskler på armarna, benen, magen, osv.
tror du får bättre svar om du klickar på synonymer istället för bilder
nu är jag precis inte världens smartaste person men är inte maskulin när man är som en man? och feminin är när man är som en tjej? eller är jag helt ute och cyklar
Skåneärbäst:
nu är jag precis inte världens smartaste person men är inte maskulin när man är som en man? och feminin är när man är som en tjej? eller är jag helt ute och cyklar
precis