Kanske är detta ett desperat försök, men jag vill göra det. And yes, jag är allvarlig.
Vem är jag?
Jag söker vän(ner)! Jag har haft vänner men de försvann med tiden. Jag pluggar just nu och önskar att bli lärare i samhällskunskap och historia på gymnasienivå. Jag älskar hetsiga, djupa diskussioner.Jag älskar samhällsfenomen, att diskutera företeelser och begrepp. Är inte så förtjust i att engagera mig i något som innebär fysisk träning eller sporter (Alltså är jag lat! =P). Jag älskar att läsa, umgås och prata och lyssna i timmar.
Vad söker jag?
Jo, jag söker vänner som vill hänga och ha roligt med. Jag vill ha en vän/vänner som ringer när jag är sjuk och undrar hur jag mår. En vän som hälsar på när jag känner mig ensam och diskuterar allt mellan himmel och jord. En viktig sak är att denna vän/dessa vänner gillar att fika! Inte nödvändigtvis på ett fik.. aa, ni förstår! Hur du/ni ser ut, hur du/ni identifierar dig/er eller har för åsikter bryr jag mig inte om. Det jag vill helst är att du/ni ska bo helst i Skåne/Blekinge så man kan lätt umgås IRL.
Hör av dig/er här eller via PM.
PS. Jag söker inga snuskigheter eller liknande.
Jag skulle gärna bli din vän, men nu bor jag inte i Skåne/Blekinge, utan så långt därifrån man kan komma. Jag är du, fast en annan person.
Miame:
Är inte så förtjust i att engagera mig i något som innebär fysisk träning eller sporter (Alltså är jag lat! =P).
You had me there.
Bor dock inte heller i Skåne.
Inte Skåne här heller... :/
Varför hatar ni södra sverige? 😛
Ögon i en plåthink:
Jag är du, fast en annan person.
Hehe =) that sounds nice 🙂
Ögon i en plåthink:
Jag är du, fast en annan person.
fint
Miame:
Varför hatar ni södra sverige? 😛
vadå hatar södra svergie, dom bor ju inte där bara
tror att du är en pers jag skulle bli sjukt irriterad på
men skulle ändå vara din vän, om du ville det.
fast nu går inte det och vi båda kan vara glada över det
lycka till
Miame:
Söker vänner!
Det gör jag också. Fast egentligen söker jag nog en kombinerad vän och KK och det är inte lika lätt.
nymfparanoia:
vadå hatar södra svergie, dom bor ju inte där bara
Jag skojade ju! =)
en kvinnlig kafka:
tror att du är en pers jag skulle bli sjukt irriterad på
men skulle ändå vara din vän, om du ville det.
fast nu går inte det och vi båda kan vara glada över det
Oj! varför skulle du bli sjukt irriterad på mig? du känner inte mig 🙂
Miame:
Jag skojade ju! =)
Det var inte kul!
S3ON:
Det var inte kul!
*skäms*
Miame:
Oj! varför skulle du bli sjukt irriterad på mig? du känner inte mig 🙂
Utifrån din "presentation" här i tråden. Du låter trevlig och intressant men jag är lättirriterad. Felet behöver inte sitta i dig om jag blir irriterad.
jag skulle kunna va din vän om du skulle vilja men nu råkar jag bo i södermanland och ibland istockholms län. men jag kände igen mig massor i hur du beskrev dig <3
en kvinnlig kafka:
Utifrån din "presentation" här i tråden. Du låter trevlig och intressant men jag är lättirriterad. Felet behöver inte sitta i dig om jag blir irriterad.
Ah! I understand! Nu när jag tänker efter så skulle jag nog ha irriterat skiten ur dig. Jag kan vara väldigt provocerande och irriterande. Retas, gillar att göra folk sura, its my thing. Fråga bara min sambo 😛
StartPaket:
jag skulle kunna va din vän om du skulle vilja men nu råkar jag bo i södermanland och ibland istockholms län
I dont 🙁