Halo.
Vad ska jag seja i telfonen när jag ringer och frågar om ett sommarjobb. Namn, ålder, o sen att jag skulle vilja få sommarjobba där. -Ngt annat viktit som jag har glömt?
I got a job for ya.
berätta om varför du vill ha just det där sommarjobbet.
dazed_and_confused:
I got a job for ya
Hahah skulle inte tro d 😉
Liina:
Hahah skulle inte tro d 😉
Kom igen Le(-e+i)na
dazed_and_confused:
Kom igen Le(-e+i)na
Liina:
Ungdomar, populärkulturell referens.
ring inte? gå dit istället.
retstickan:
ring inte? gå dit istället.
Jag har funderat på det.. Kanske att jag sulle göra det ist 😀 men vad ska jag seja när jag väl står i butiken? :S
Liina:
Jag har funderat på det.. Kanske att jag sulle göra det ist 😀 men vad ska jag seja när jag väl står i butiken? :S
att du vill sommarjobba. och så förbereder du dig om varför du skulle passa bra som sommarjobbare där. knyt samman gamla saker du gjort med det som är uppgifterna i sommarjobbet.
om du bara ringer så har dom inge ansikte o du blir lite som ett spöke bara. men om du varit där o visat din energi så kommer dom ihåg dig lättare. o du kommer ligga före dom som bara ringer :>
retstickan:
att du vill sommarjobba. och så förbereder du dig om varför du skulle passa bra som sommarjobbare där. knyt samman gamla saker du gjort med det som är uppgifterna i sommarjobbet.
retstickan:
om du bara ringer så har dom inge ansikte o du blir lite som ett spöke bara. men om du varit där o visat din energi så kommer dom ihåg dig lättare. o du kommer ligga före dom som bara ringer :>
TACK masor! 😀
Tråden låst på grund av inaktivitet