Lyra:
hah ska sj hårt göra d oxå, om det nu går fortf, fuck jobbatur man har 2000 i hyra o hinner spara ihop till sommaren då man inte har någon hyra öht 😛
har du asbra betyg ksk du kmr in i efterhand. resultaten på första söket kmr på måndag o jag är asnojig
jag har 3,5k o hyra på sommarn :(((((((
har dock hört att jobba e en bra grej
Fick samtal från min förra chef idag, jag hade över mail frågat varför jag inte blev anställd i sommar, hade fått lite intel att nån eventuellt hade snackat skit om mig på arbetsplatsen eller nåt. Som jag förstod det så var det bara den högsta chefen som fått för sig att inte gilla mig, som det lät på honom jag pratade med så hade jag betett mig "omoget" och missskött mina arbetsuppgifter, pff jo tjena. Humorlösa lögnare. Underchefen jag talade med sa att han ville ha tillbaks mig men det gör detsamma, har redan fått ett annat jobb, med bättre betalt dessutom!
Ska nog jobba mkt självständigt i sommar, åka omkring på nätterna och plocka pantburkar i parker, soptunnor etc. Skall köpa ett pack svarta engångshandskar och svarta dopsäckar till arbetet, folk kmr tro att jag e ngn mystisk mördare som går omkring.
Har fått sommarjobb, börjar om 2 veckor.. Är så jävla nervös, fattar inte hur företaget kunde anställa mig.. Jag har ingen erfarenhet eller utbildning inom området.. Men lönen är jävligt najs 😀
Ejexflo:
Har fått sommarjobb, börjar om 2 veckor.. Är så jävla nervös, fattar inte hur företaget kunde anställa mig.. Jag har ingen erfarenhet eller utbildning inom området.. Men lönen är jävligt najs 😀
aha vad ska du jobba med??
Attitydinkontinent:
aha vad ska du jobba med??
Coilpack, kallvalsning och beläggning. Nej jag vet inte vad man gör då, mer än att det handlar om plåt ^^
Ejexflo:
känner du ngn där
terrormat:
kul! vad är det för jobb?
Ska jobba på ett serviceboende för personer med funktionshinder.