nu har första dagen av mitt sommarlov börjat så vad tänker ni göra på lovet? vad ska ni hitta på för kul? för det känns som att jag måste planera hela lovet men vet int vart jag ska börja ^^
första dagen på sommmarlovet är på måndag, inte söndag idiot.
lördag*
M3lis, inte roligt
Jag ska sova, supa, knulla, äta, träna, bada, sova, supa, äta, supa, knulla, äta, supa, bada, rita, äta och sedan se på film.
royalflush:
M3lis, inte roligt
vadå? det är ju sant .(
studera marx och lenin.
m3lis:
första dagen på sommmarlovet är på måndag, inte söndag idiot.
FAIL att du kommer på vad det är för dag idag efter två minuter HAHA
Jag har haft sommarlov i 10 dagar nu. Ska jobba i tre veckor med att plocka bajs och resten av tiden ska jag spela TV-spel och tycka synd om mig själv.
Harpyja:
Jag ska sova, supa, knulla, äta, träna, bada, sova, supa, äta, supa, knulla, äta, supa, bada, rita, äta och sedan se på film.
varför kmr "knulla" efter "supa" de första två gångerna men inte den tredije gången? ska du göra slut då elr?
Kommer bara njuta av ledigheten --> sola, bada, hälsa på släktingar, sitta uppe längre, vakna av solen istället för väckarklockan, se på massa tv-serier, ska även försöka styrketräna lite grann.
Sinnessjukdom:
Jag har haft sommarlov i 10 dagar nu. Ska jobba i tre veckor med att plocka bajs och resten av tiden ska jag spela TV-spel och tycka synd om mig själv
ofta spela och tycka synd om dig själv? det låter vettigt .... Dold text: NOT
M33m0:
varför kmr "knulla" efter "supa" de första två gångerna men inte den tredije gången? ska du göra slut då elr?
Det är en supa där också som knulla inte kommer efter.
Harpyja:
supa, äta, supa
M33m0:
ofta
Hela tiden.
M33m0:
pela och tycka synd om dig själv? det låter vettigt ....
Bättre än att vara ute och supa i alla fall.
Harpyja:
Det är en supa där också som knulla inte kommer efter.
haha bra där