Hej.
Jag heter Max Jakobsson, är 20 år och går under användarnamnet ”Vet inte” för tillfället. Tidigare namn som jag har använt är Sonecha, Fuchs och Mark II.
Mitt intresse är fotografi, utöver det så skulle man nog nästan kunna kalla UM ett intresse, vilket jag ägnar mycket tid åt. Just nu läser jag in gymnasiekompetens och får förhoppningsvis ett fullständigt slutbetyg till sommaren. Som person är jag ganska tyst av mig och även om folk ibland uppfattar mig som tråkig så tror jag att de flesta anser att jag är en trevlig person på forumet.
Jag läste att ni söker moderatorer och jag skulle kunna bidra med mycket. Jag har varit väldigt aktiv till och från sen 2005 och jag anser att jag känner till miljön och stämningen mycket bra vid det här laget. Med min nuvarande användare har jag inte skrivit så mycket, men jag är fortfarande inloggad ofta och är aktiv, även vid udda tider.
Ungdomar.se har egentligen aldrig varit en seriös sida, men på senare tid har jag börjat störa mig mer och mer på regelbrott, spam, trams, off topic etc och skulle vilja tillföra någonting till sidan och förhoppningsvis göra hemsidan till ett bättre community. Utöver det har jag varit moderator på fler mindre forum tidigare och har lätt för att vara objektiv, följa anvisningar och riktlinjer.
Jag har inga specifika önskemål vad det gäller forumdelar. Det blir mest att jag hänger på ”senaste”, vilket resulterar i att det blir mest klottertrådar och dylikt jag besöker. Men jag skulle inte ha någonting emot att vara en global moderator.
Email-adress: Maksalot@gmail.com
Hemnummer: 021135685
Mobilnummer: 0768081922
Tråden raderad från Forum PLUS/Övriga diskussioner