Kan ni tjejer som ogillar sperma förklara hur ni uppfattar smaken?
Det är någonting jag inte förstår.. Vill veta om ni ogillar den smak som jag också kännt eller om det verkligen är väldigt olika..
Ogillar och ogillar. Det är väl...Salt eller något. Men man vänjer sig efter ett tag.
Kroppsvätskor känns inte vidare fränt att slurpa i sig(?). Jag förstår dem som avstår.
En del funderar över universums uppkomst och en del funderar över sperma smak ....
Ending Jon:
En del funderar över universums uppkomst och en del funderar över sperma smak ....
Vad funderar du på?
jakaerstark:
Vad funderar du på?
Varför du citerar mig Om det var mig du frågade
Ending Jon:
Om det var mig du frågade
ja, som du sa, " En del funderar över universums uppkomst och en del funderar över sperma smak ...." då undrade jag vilken grupp du tillhör.
jakaerstark:
ja, som du sa, " En del funderar över universums uppkomst och en del funderar över sperma smak ...." då undrade jag vilken grupp du tillhör.
Jaha, men tyckte det var roligare att svara som jag gjorde
beror en hel del på kosten
Harpyja:
Ogillar och ogillar. Det är väl...Salt eller något. Men man vänjer sig efter ett tag.
Allas är inte salt :O
Jag hade inget emot det första gången, inte heller andra eller med andra personen :O
Ricochet:
Kroppsvätskor känns inte vidare fränt att slurpa i sig(?). Jag förstår dem som avstår.
Du får det att låta äckligt, sluta -.- Det är upphetsande med sperma :O
med tanke på hur skönt det är att se dem komma
Ending Jon:
Jag funderar över båda
jakaerstark:
Vad funderar du på?
Dej, sakn älsk
isola:
beror en hel del på kosten
Jo sant men det äckligaste dom smakat, vill veta hur det smakar 😮
detberorpå:
Allas är inte salt :O
Jag hade inget emot det första gången, inte heller andra eller med andra personen :O
Well har inte kommit så pass långt än att jag har smakat på fler än en.
detberorpå:
Jo sant men det äckligaste dom smakat, vill veta hur det smakar 😮
Om jag säger tex "som rutten blomkål" vad har du för glädje av det?
Harpyja:
Well har inte kommit så pass långt än att jag har smakat på mer än en.
Aha! OK
isola:
Om jag säger tex "som rutten blomkål" vad har du för glädje av det?
Det är nog inte det hemskaste jag smakat men sperma kan faktiskt smaka så ibland, dock väldigt svagt, men jag har inget emot att ta det i munnen ändå
detberorpå:
Det är nog inte det hemskaste jag smakat men sperma kan faktiskt smaka så ibland,
Om jag säger "som avföring,spya,svett och var" då?
isola:
Om jag säger "som avföring,spya,svett och var" då?
Låter så äckligt att jag inte ens vill tänka tanken så då förstår jag nog.. Men finns det i den smaken :S?