RakatKadaver:
saker man kan göra när man ska ligga hemma sjuk!
Fingerprints:
saker man kan göra när man ska ligga hemma sjuk!
Aj, ajaj. Då får du krya på dig också!
Tror ej på spöken men hade varit ballt om de fanns.
RakatKadaver:
Aj, ajaj. Då får du krya på dig också!
tackar tackar!
Fingerprints:
Spökandet på nätterna fortsatte
Hmm, har också känt den där känslan av att någon står bakom mig ett par gånger inomhus & att jag känner lite vind i nacken precis som om "anden" andas på mig..
Brukar inte tänka så mycket på det though, den där känslan av att någon är bakom mig är inte jättestark..
Fan. kommer att sitta i dessa tankar nu större delen av natten, tror jag väntar med att lägga mig tills det har börjat ljusna ute.
S3ON:
Fan. kommer att sitta i dessa tankar nu större delen av natten, tror jag väntar med att lägga mig tills det har börjat ljusna ute.
Jag känner mig tryggare i sängen än uppe när jag blir rädd pga gömmer mig under täcket.
Nä.
S3ON:
Hmm, har också känt den där känslan av att någon står bakom mig ett par gånger inomhus & att jag känner lite vind i nacken precis som om "anden" andas på mig.. Brukar inte tänka så mycket på det though, den där känslan av att någon är bakom mig är inte jättestark..Fan. kommer att sitta i dessa tankar nu större delen av natten, tror jag väntar med att lägga mig tills det har börjat ljusna ute.
haha sorry!
Fingerprints:
sorry!
Mm, du har precis bidragit till S3ONs största attempt någonsin att forumleka så länge som möjligt o.s.v!
Dold text: Usch nej, det orkar jag inte inatt. :'(
S3ON:
Mm, du har precis bidragit till S3ONs största attempt någonsin att forumleka så länge som möjligt o.s.v!
haha usch då, vad har jag nu gjort?!??!
Dold text: pjuh
Några intressanta spökbilder.
http://www.paranormalhaze.com/10-famous-ghost-pictures-and-their-story/
My dreams are her:
Några intressanta spökbilder.
Sannerligen. Tack för bilderna!