Aviseringar
Rensa alla

Spotify?

Gentlernen:

Vi delar inte åsikt. Jag förstår inte varför du måste, *host*, "förnedra mig" genom att posta facepalms.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Lambda89:

Vi delar inte åsikt. Jag förstår inte varför du måste, *host*, "förnedra mig" genom att posta facepalms.

Hur kan du påstå att åtta timmar är mycket?

SvaraCitera

Gentlemen:

Hur kan du påstå att åtta timmar är mycket?

"Helt okej" != "Mycket"

SvaraCitera
Ämnesstartare

Lambda89:

"Helt okej" != "Mycket"

Okej då, hur kan du påstå att det ens är godkänt för en musikspelare?

SvaraCitera

Gentlemen:

Okej då, hur kan du påstå att det ens är godkänt för en musikspelare?

Därför att Spotify är en "app", och inte en integrerad del av mjukvaran. Får ut runt 15-16 timmar om jag bara lyssnar på musik direkt från biblioteket. Och det tycker jag är helt okej. Det fungerar för mig, i alla fall.

SvaraCitera
Ämnesstartare

MEN JAG HATAR NÄR LÅTEN SPELAR O DET INTE KOMMER NÅGOT LJUD [cry][cry][cry][mad][mad][mad]

SvaraCitera
bububu

Vad fan är FLAC?

SvaraCitera

SvaraCitera
bububu

kan jag inte få en kortfattad sammanfattning av dig eller någon annan istället...?

eller gör du alltid sådär när någon frågar dig något?

NÅGON : - Vad är klockan?
DU: - (länk till wikipedia med nyckelordet "klocka"

SvaraCitera
Ämnesstartare

bububu:

eller gör du alltid sådär när någon frågar dig något?

Ifall någon frågar mig vad en klocka är hänvisar jag dem gärna till ett så neutralt uppslagsverk som möjligt. Frågar någon hur mycket klockan är så säger jag nog gällande tid.

Ifall småflickor som inte har intresse att lära sig någonting försöker fråga mig en sak så kommer jag att ge dem möjlighet att själv leta upp informationen. Kan du inte läsa första raderna om FLAC på svenska wikipedia tror jag att du har tryckt upp pennor lite för långt upp i näsan.

SvaraCitera
bububu

Om man ställer en personlig fråga vill man ju gärna ha ett personligt svar! Det är ungefär som att man i verkligheten frågar en person något och den personen säger: "Fråga han/hon istället för mig!"

SvaraCitera
Ämnesstartare

bububu:

Om man ställer en personlig fråga vill man ju gärna ha ett personligt svar!

Ja, men nu ställde du inte en personlig fråga. Nu ordbajsade du ut "Vad fan är FLAC?" till alla i tråden.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet

SvaraCitera