för den tar upp viktiga frågor..
som vänskap
Det mesta är nog bra förutom han där jävla Jar Jar Binks. Förbannade lallare.
Star wars känns så... barnsligt och lättsamt på något sätt. Har sett alla filmer en gång, mer än så orkar jag inte se. Hört att nya star wars-filmer ska göras, men att disney köpt... rättigheterna? I vilket fall när jag fick höra detta så fick jag direkt känslan om att alla star wars-filmer som görs nu kommer floppa ganska brutalt pga det.
Storchen84:
Star wars känns så... barnsligt och lättsamt på något sätt. Har sett alla filmer en gång, mer än så orkar jag inte se. Hört att nya star wars-filmer ska göras, men att disney köpt... rättigheterna? I vilket fall när jag fick höra detta så fick jag direkt känslan om att alla star wars-filmer som görs nu kommer floppa ganska brutalt pga det.
vafan..håller vi med varandra?
lemons or fruit: vafan..håller vi med varandra?
Inte vet jag, skrev bara vad jag tyckte.
Har för övrigt sett alla star wars-filmerna. Det enda jag tyckte var bra, det enda jag inte har något emot att se igen var när yoda fightades, vilken episod det nu var i.
Star Trek TNG is the shit.
jag har fått frågor om star wars av random killar (om sånt de inte själva visste) så ger tydligen intryck av att kunna mer om det än vad jag gör. har inte sett alla filmer, men de jag sett var ganska bra.
Storchen84:
pppPPPPppppPPpp
Jag har en sak att säga, Stargate SG-1.