Jag spelar varje dag och får abstinens om jag inte spelar.. Den enda rasen jag kan spela med är protoss och självklart spelar jag på B.net. Någon annan här som lirar detta fantastiska spel?
Det skulle vara kul att ha någon att spela mot/med.
Här kan ni skriva olika grymma taktiker, roliga banor, sätt att spela på etc.. ni kan också fråga andra om hjälp.
Protoss är för noobs
Roid Rage:
Protoss är för noobs
Hur tänker du nu? Utveckla gärna ditt resonemang, uttryck dina tankar och hypoteser, dra slutsatser. Jag skulle gärna spela med någon annan race men protoss är den enda jag kan.
dobidamdam:
Den enda rasen jag kan spela med är protoss
n00b.
KamikazeTomten:
&feature=related
orkade inte se hela men kollade igenom den lite.. Det skulle vara kul med engelsk kommentator.
Fy fan:
n00b.
Japp, vad kör du med?
dobidamdam:
orkade inte se hela men kollade igenom den lite.. Det skulle vara kul med engelsk kommentator.
l2 se med dina ögon
Någon som vet bra taktik me protoss?
dobidamdam:
Japp, vad kör du med?
Random.
Såg rätt så bra ut, han kunde ha gjort mycket bättre med Zerg dock. Hade han gjort en massa Guardians så hade han vunnit enkelt. Zerg är ostoppbara när det kommer dit.
Roligt hur tjejerna får fnatt efter den första stora striden (12:43). Helt otrolig spelkultur det finns i flera asiatiska länderna.
jag och zIGGE hänger rätt ofta i chatten och kör starcraft då och då, kom förbi om du vill spela 🙂
variabel:
jag och zIGGE hänger rätt ofta i chatten och kör starcraft då och då, kom förbi om du vill spela 🙂
I chatten på B.net? Vad heter du?
dobidamdam:
I chatten på B.net? Vad heter du?
nä, um-chatten 😛 men ska spela ff7 nu ^____^
vill lära mig spela zerg men kan ej.. 🙁
Denna tråden är så jävla rolig och trevlig kom igen nu skriv StarCraft ---> ROLIGT!