Exkrement:
Det behöver du ju inte göra visserligen, såvida du inte är utländsk medborgare också och således icke folkbokförd i Sverige.
Men om nu Stefan är korrekt, varför har du då skrivit Tobias på din facebook?
sitter och garvar arslet av mig
stefan87:
sitter och garvar arslet av mig
Du svarade inte på frågan.
Exkrement:
Du svarade inte på frågan.
oj, glömde visst
stefan87:
oj, glömde visst
Nå?
Exkrement:
Nå?
vad var frågan nu igen?
stefan87:
vad var frågan nu igen?
Exkrement:
Men om nu Stefan är korrekt, varför har du då skrivit Tobias på din facebook?
Exkrement:
Exkrement: Men om nu Stefan är korrekt, varför har du då skrivit Tobias på din facebook?
nä du, vi får ta och fortsätta den här konversationen någon annan gång. måste sova nu. to be continued
stefan87:
nä du, vi får ta och fortsätta den här konversationen någon annan gång. måste sova nu. to be continued
Det går bra att svara imorgon också.
Exkrement:
Det går bra att svara imorgon också.
tycker det är roligare när du försöker lista ut hur det ligger till på egen hand
stefan87:
tycker det är roligare när du försöker lista ut hur det ligger till på egen hand
Inte har jag någon jävla aning varför du skriver ett annat namn på facebook än på UM. Du kanske är en sådan som använder dig av olika pseudonymer på olika ställen på internet. Stefan på UM, Tobias på facebook, Henrik på hotmail osv.
Exkrement:
Inte har jag någon jävla aning varför du skriver ett annat namn på facebook än på UM. Du kanske är en sådan som använder dig av olika pseudonymer på olika ställen på internet. Stefan på UM, Tobias på facebook, Henrik på hotmail osv.
good thinking
stefan87:
tja stefan!
retstickan:
tja stefan!