Notifications
Clear all

Steril ?

typlsd

Mitzi:

du inte intresserad

är faktiskt inte inte intresserad, men dumma ungdomar och graviditeter är kul att skratta åt.

ReplyQuote

Vill du bli gravid?

ReplyQuote
Topic starter

Alltså, man blir inte gravid bara för att man har sex under ägglossningen heller. Du är förmodligen helt normaaaaaaaaaaaaaal.

ReplyQuote

Charlies darling:

och denna statistiken kommer just nu att göra att fler 15 åringar har oskyddat sex för dom itne vågar köpa kondomer eller bara är allmänt dumma i huvet.

Chansen att bli gravid vid 15 är alltså nästan 50/50 om man har sex tätt inpå ägglossningen. Tror inte att man chansar då.
De är ju liksom varannan månad man har chans att bli gravid då..
Sen finns kondomer till av fler skäl än att bli gravid.
Statistiken går att googla fram så den 15-åring som är intresserad av att veta kan lätt få fram den.

ReplyQuote
Topic starter

Oki.

ReplyQuote
Topic starter

Det är mycket som ska stämma in för att man ska bli gravid. Man måste såklart ha sex nära ägglossningen. Man brukar säga att man har ägglossning 14-16 dagar efter mens. Jag har dock ägglossning ca 8 dagar efter mens. Fick veta det vid min graviditet (gå jag var på ultraljud).

Det är mycket som ska stämma in för att kroppen ska acceptera en graviditet. Innan jag blev gravid så motionerade jag ofta och jag var noga med kosten. Jag tror att kroppen själv känner av när den är redo för en graviditet. Har du inte blivit gravid så är det kroppens sätt att säga att den inte är redo än.

ReplyQuote
Topic starter

Tråden låst på grund av inaktivitet

ReplyQuote