Notifications
Clear all

Stjärntecken

Topic starter

Tråkig fredag, det är då jag sitter och tänker på sånt här meningslöst skit. Iaf, efter att ha pratat med en person kom vi fram till att om man läser stenbockens stjärntecken är det som att läsa av mig, alltid stämmer.

Har tänkt lite på detta. Hur kan det vara så? är det så för er också?

Ämnesetiketter
Topic starter

gissa..
de har undersökt tusentals människor med samma stjärntecken, där personerna då har fått berätta om deras egenskaper, positiva och negativa sidor osv.
Allting i ens stjärntecken kanske inte stämmer till fullo men det mesta stämmer eftersom det kännetecknar egenskaperna man delar med andra människor av samma stjärntecken.

ReplyQuote
Topic starter

mm, idag får en tolftedel av jordens befolkning en stressig dag på jobbet -.-

ReplyQuote
Topic starter

de stemer inte så bra, den sa att ja skule bli rik å hita en sjej men jag fik inget av de [cry]

ReplyQuote
Topic starter

Haha, de där kan ju stämma in på vem som helst oftast. Stjärntecken är ju sånt som mentalt handikappade 14åringar och andra muppar tror på. [bigsmile]

Om man letar efter tecken i saker så kommer man ju hitta det också oavsett hur jävla långsökt det är.

ReplyQuote
Topic starter

IIIIIIIIIIH:

vara så? är det så för er också?

Alltså stjärtecknena är ofta skriva så att vem som helst ska kunna känna igen sig. Dt säger pappa i alla fall [bigsmile]

ReplyQuote
Topic starter

Tråden låst på grund av inaktivitet

ReplyQuote