jag är själv stockholmare men vad kan man egentligen göra i sthlm. behöver lite omväxling + lära känna nya människor
frågar man mig finns de inget kul i sthlm hehehe går väl egentligen göra de mesta mellan himmel o jord men kan inte hitta nåt som låter kul. sen finns de klassiska som alla säger "man kan ju gå på massa museum" o ja bara "aha va kul..." hahaha
handendärnissen:
frågar man mig finns de inget kul i sthlm hehehe går väl egentligen göra de mesta mellan himmel o jord men kan inte hitta nåt som låter kul. sen finns de klassiska som alla säger "man kan ju gå på massa museum" o ja bara "aha va kul..." hahaha
har varit på alla museum minst fem gånger ahah
skogsvandringar utanför stan.
Finns nog inget roligt i Sthlm... dra till Köpenhamn! Strøget är ballare än vilken gata som helst i kungliga huvudstaden.
classified:
Finns nog inget roligt i Sthlm... dra till Köpenhamn! Strøget är ballare än vilken gata som helst i kungliga huvudstaden.
köpenhamn utav alla jävla ställen också, är väl en fördel om man fattar av dom säger.
Har du hört talas om plattan har kompisar som åker ända från jönköping för det är så jävla kul där. Dom har skaffat jävligt bra kontaktnät det går tydligen vilt till för när de kommer hem så försvinner dom in på toan och sen ligger dom mest bara och sover.
DoggesPolare:
Har du hört talas om plattan har kompisar som åker ända från jönköping för det är så jävla kul där. Dom har skaffat jävligt bra kontaktnät det går tydligen vilt till för när de kommer hem så försvinner dom in på toan och sen ligger dom mest bara och sover.
plattan? seriöst? finns ju inget att göra där. bara massa fyllon o knarkare
plattan? seriöst? finns ju inget att göra där. bara massa fyllon o knarkare
Det finns ju den möjligheten att doggespolares vänner är ovanstående..
DoggesPolare: Har du hört talas om plattan har kompisar som åker ända från jönköping för det är så jävla kul där. Dom har skaffat jävligt bra kontaktnät det går tydligen vilt till för när de kommer hem så försvinner dom in på toan och sen ligger dom mest bara och sover.
de e ju fan dött, vad snackaru om
Haien:
Det finns ju den möjligheten att doggespolares vänner är ovanstående..
jadu ahahahha. att dom hänger där ger mig en ganska klar bild utav dom
handendärnissen: köpenhamn utav alla jävla ställen också,
Vår närmaste storstad utanför Sverige!
handendärnissen: är väl en fördel om man fattar av dom säger.
Fixar man inte danskan så går engelska lika bra.
classified:
Vår närmaste storstad utanför Sverige!Fixar man inte danskan så går engelska lika bra.
eller så stannar man i sverige, storsräder usch så tråkigt
handendärnissen: eller så stannar man i sverige, storsräder usch så tråkigt
Håller fullständigt med dig. Landsbygden har så oändligt mycker mer att ge än vad storstäderna har. Är just nu på Öland och har varit här ett par veckor och stannar ytterligare några veckor.
Bild från Köpingsvik ett par km norr om Borgholm.