Notifications
Clear all

Stockholm Smokefest IMORGON(Lördag 17 juli)

kommer in för o skrtyta lite.. ngn random snubbe gav mig cred för mina inlägg i cb debatte n som flammade upp på DN idag.. MOHAHA FUCKERS.. men nu e ja för pixad för det töntar så gonatt..

ReplyQuote

raoulduke:

kommer in för o skrtyta lite.. ngn random snubbe gav mig cred för mina inlägg i cb debatte n som flammade upp på DN idag.. MOHAHA FUCKERS.. men nu e ja för pixad för det töntar så gonatt..

vad har du för nickname?

ReplyQuote

Rodja:

vad har du för nickname?

pm'ar lite knas då man annars kan hitta min identitet lite väl lätt tror jag..

ReplyQuote

Maverin:

det står att något är olagligt för mig betyder det att jag inte tänker göra eller använda det

har du upphovsrätt till obamabilden du använder då? har du frågat obama om tillåtelse?[zzz]

ReplyQuote

Maverin:

Ja, ja, ja du är så duktig, jag orkar inte skriva mer om Cannabis för genast blir man citerad 137 gånger och ska hålla på och argumentera mot de alla och svara på deras frågor.

Translation; "I just realized that I'm full of shit and I must spare myself of further embaressment"

[party]

ReplyQuote

Maverin:

Ja, ja, ja du är så duktig, jag orkar inte skriva mer om Cannabis för genast blir man citerad 137 gånger och ska hålla på och argumentera mot de alla och svara på deras frågor.

Det är inte så jävla konstigt när du drar random bullshit ur arslet och inte kan backa upp det.

Maverin:

THC är extremt farligt

Till exempel det här.

ReplyQuote

Maverin e fett efterbliven det fattar väll alla .

Men va hände med den där Smoke ''picknick'' eller va dom sa haha .

Ingen som var där ?

ReplyQuote
Topic starter

AzGanja:

Ingen som var där ?

Jo då det blev av, var väl typ runt 30-40 personer där (inklusive jag och en kompis som var där och snodde munchies av de som hade)
-

Var ganska mycket media, inklusive Sofia Modigh samt KRIS i närheten (kriminellas revansh i samhället).
KRIS (deras ord) "höll ett vaksamt öga på ungdommarna"
och KRIS ordförande sa typ "jag börja me hash å sedan var jag narkoman i lång tid med amfetamin etc etc"

samma dynga som alltid helt enkelt[smile]

ReplyQuote

ingen åldergräns[rolleyes]

ReplyQuote