Hejsanhoppsan igen alla glada forumiter! ![[bigsmile]](/img/smilies/bigsmile.gif)
![[wink]](/img/smilies/wink.gif)
![[crazy]](/img/smilies/crazy.gif)
Nu är det så att jag(Wanking BC/Dekadent), Kukelikakan(Moderkakan) och Kablash(Kablash__) har planerat en otroligt underbar sommarvecka! Den går nämligen ut på att vi tre + alla som vill av er tältar i stockholms skärgård 18-25e Juli. (Inga festivaler då, utom trästock.
)

Priserna är 50kr per dygn för ett tält med mindre än fem personer, så boendekostnaderna kan i bästa fall hamna på runt 90kr för hela veckan.
Men mer realistiskt är runt 200:-
Mycket supa mycket grilla mycket vaddunugillar!!!

Så ja, vi söker alltså DIG till att delta i denna väldigt oexklusiva UMträff, Vi har fått en hel del intresseanmälan och det räcker så nu när vi inte behöver boka. Inga tvång alls nu. ![[party]](/img/smilies/party.gif)
Om du är intresserad eller vill ha mer info så är det bara att skriva i tråden eller slänga iväg ett PM till mig!
Här har vi de gällande reglerna för vistelsen, listan kan givetvis kompletteras fram t.o.m 18 Juli
Campingen är på http://www.xn--nttar-mra7j.nu/news.php
Observera att ni kommer behöva ha ett eget tält eller dela tält med någon som har. ![[no-no]](/img/smilies/no-no.gif)
Ska vi tälta nu :O
Kablash__:
Ja, det blir mycket smidigare, vi slipper boka, betydligt billigare osv!
Kablash__:
... Ja
Vad var det för fel på den förra tråden och skulle ni inte bo i en stuga?
Exkrement:
Vad var det för fel på den förra tråden och skulle ni inte bo i en stuga?
Du är smart.
Kukelikakan:
Ja, det blir mycket smidigare, vi slipper boka, betydligt billigare osv!
Ahh okej!
Dekadent:
... Ja
Whats up with the attitude=?! ![[mad]](/img/smilies/mad.gif)
Kablash__:
Whats up with the attitude=?!
Trodde du skulle klaga som fan 😀
tkr ja ska ha lite cred för den smartah idén
Fast är lite rädd för tält eftersom jag kom hem med två fästingar förra gången. Men de e lugnt.
Harpya:
Fast är lite rädd för tält eftersom jag kom hem med två fästingar förra gången. Men de e lugnt.
Kan kolla dig efter fästingar varje kväll. ![[crazy]](/img/smilies/crazy.gif)
![[wink]](/img/smilies/wink.gif)
lishaa:
tkr ja ska ha lite cred för den smartah idén
*ger cred*
farbror gugge:
jagär
Dekadent:
farbror gugge: jagär
wah?![[sad]](/img/smilies/sad.gif)
farbror gugge:
wah?
Är du fortfarande intresserad nu när vi tagit upp det här med tältning?!
enhimmelskdrog:
Dekadent:
Är du fortfarande intresserad nu när vi tagit upp det här med tältning?!
oh såg ej att det är ny tråd
men antagligen, väldigt långt i framtiden dock och hatar att tälta, men man behövde ju inte bestämma sig än va?![[party]](/img/smilies/party.gif)
farbror gugge:
oh såg ej att det är ny tråd men antagligen, väldigt långt i framtiden dock och hatar att tälta, men man behövde ju inte bestämma sig än va?
Nä, du kan bestämma dig tältandets sista dag om du vill. ![[party]](/img/smilies/party.gif)