Det finns dom som säger att om man tvålar in sina bröst varje gång man duschar och masserar en stund så ska dom bli större. Personligen förstår jag inte vad tvålen ska spela för roll i den x') .. Tror isåfall bara att det är brösten som får en finare form också, men är det någon som vet om det här är en myt eller om det faktiskt stämmer.. vilket jag tvivlar på för det verkar lite konstigt oO'.
Jag vet inte.. men kom så provar vi
Imgood:
Jag vet inte.. men kom så provar vi
Jag vill inte att mina bröst ska vara dom första du känner på oO' ..
Alltså, näe.. det kan inte stämma. jag behöver iofs inte veta eftersom att jag redan har stora bröst
Haha, nej jag är inte heller i något större behov av att veta. Är nöjd med min storlek.. Men jag var ändå tvungen att undra för att det verkade sjukt.
hah det låter weird 😛 tvivlar på att det funkar. Känns ju isf som att det skulle vara tvärtom att de minskar. Eftersom de ofta består av fett o rör man dem så skakas fettet o de minskar.. ungefär som celluliter, ju mer man masserar ju mer försvinner celluliterna
HAHAHAHAHHAHAHAHAhAHAH.
det är helt hundra procent sant, så har alla med feta bröst gjort för att få dem.
ms_A:
ungefär som celluliter, ju mer man masserar ju mer försvinner celluliterna
Jo, det är ju iof sant ^^
Chickfactor:
va flinar du åt då
Sa ra:
Alltså, näe.. det kan inte stämma. jag behöver iofs inte veta eftersom att jag redan har stora bröst
haha låter som en stor busty amateur!! I fucking like that!!
Lajnowh:
va flinar du åt då[/quote
your small tits hun!!
Dåren:
HAHAHAHAHHAHAHAHAhAHAH.
bajenfans93:
haha låter som en stor busty amateur!! I fucking like that!!