Aviseringar
Rensa alla

Storleken på snoppen

Kimpas

1.7* 10^1 gammal
10^-10 cm lång
10^-10 cm omkrets

SvaraCitera

Ålder: 40 år.

Penislängd: 12 cm.

Hej småpojkar och småflickor. [wink]

SvaraCitera

storleken spelar ingen roll, det är hur man är i sängen som spelar roll. tekniken alltså, inte storleken -.-

SvaraCitera

Det roliga är ju att alla här har lagt till minst två cm extra på sin egentliga kukstorlek.

SvaraCitera

Zymbaline:

Det roliga är ju att alla här har lagt till minst två cm extra på sin egentliga kukstorlek.

Ah, lite festligt att SNITT är 15cm, men typ ALLA här har 15cm eller mer. Statistiskt sett borde 12-14cm vara klart vanligare, speciellt bland ungdomar som inte vuxit färdigt..

Samtidigt är ju svenska killar ganska stora/långa om man jämför med de flesta andra länder. Jag är 175 och typ en av de kortaste killarna i min klass, så det kanske inte är så konstigt att många unga killar har stor kuk om det är 185cm+ långa heller..

SvaraCitera

Frippe94:

Ah, lite festligt att SNITT är 15cm, men typ ALLA här har 15cm eller mer.

Typ alla som skrivit i tråden har det ja (om man utgår ifrån att ingen ljuger). Fjortisungar som ligger precis över medel känner sig speciella och uppskattar dessa snopptrådar mer än de som ligger under medel.

SvaraCitera

38 cm, i slakt tillstånd.

SvaraCitera

Om 15 i längd är medium så är jag över det och i omkrets vid tjockaste är det 13 bara ):

jag är 1.80 typ

SvaraCitera

13 ÅR

Längd - 21 cm

Omkrets - iNTE KOLLAT UPP

SvaraCitera
Dogge

ålder-8
Läng-3cm
omkrets-55cm[bigsmile]

SvaraCitera
Dogge

Nonchalant:

38 cm, i slakt tillstånd.

Det sägs att världens längsta är 34 cm slak, så du borde ljuga[no-no] annars sök på google jonah falcon så får du se!

SvaraCitera
Dogge

Slak asså

SvaraCitera

Dogge:

Det sägs att världens längsta är 34 cm slak, så du borde ljuga[no-no] annars sök på google jonah falcon så får du se!

Rykten är inte detsamma som sanningen.

SvaraCitera
Arish9

mattep95:

ålder:14
Längd:15cm
omkrets:12

Grabben du ligger bra till just nu, du är bara 14 så du har tid på dig, din kropp växer fortfarande

sophiekotiaho:

storleken spelar ingen roll, det är hur man är i sängen som spelar roll. tekniken alltså, inte storleken -.-

Största lögnen jag hört, om killen har 5 cm hur fan kan man vara bra då ? storlek och bra hänger ihop så båda spelar roll.

SvaraCitera
tolvan

Zymbaline:

inte jag! [bigsmile]

SvaraCitera