Aviseringar
Rensa alla

Storleken på snoppen

qazedctgb:

men man har inte 15 i omkrets det är som en redbull burk i omkrets

vet att min kk har minst 15 cm i omkrets, den är betydligt tjockare än min handled[rolleyes]

SvaraCitera

Ålder : 18.
Stånd: 24-25.
längd : 15-16.

SvaraCitera
Bakric

Avregistrerad:

Typ medel, vad jag förstått är det vanligaste att ha mellan 13-17cm, ca 10% har 18cm eller mer.

Fuck yeeeaah!!!
Är sexton och har precis 18 cm mätt på ovansidan :p

SvaraCitera

ålder 16
längd :18
omkrets :16

SvaraCitera

Ålder: [wink]
Längd: 30 cm... slak! [wink]

SvaraCitera

oj råkade skriva en nolla för mycket och menade hård inte slak [sad]

SvaraCitera
Wezc
 Wezc

Ålder: 16
Längd: 17,5 - 18 cm
Omkrets: 13-14 cm

Bildbevis för den som inte tror på't 🙂

SvaraCitera

Image

Wezc:

Bildbevis för den som inte tror på't 🙂

DET ÄR KLART ATT JAG ILL HA BILDBEVIS PÅ DIN GIGANTISKT STORA JÄVLA MONSTERKUK SOM DU KAN KLUBBA ELEFANTER MED

SvaraCitera
Wezc
 Wezc

Dan_the_ironman:

DET ÄR KLART ATT JAG ILL HA BILDBEVIS PÅ DIN GIGANTISKT STORA JÄVLA MONSTERKUK SOM DU KAN KLUBBA ELEFANTER MED

Jag drev med bildbevis? Tycker inte att jag ska behöva ta en bild på min penis för att bevisa det.

SvaraCitera

Wezc:

Jag drev med bildbevis? Tycker inte att jag ska behöva ta en bild på min penis för att bevisa det.

OM D1 R SÅ 7KT VÄVLA STOR SÅ TKR JAG ATT DU BORDE D1!1! EXISTERAR DET ENS SÅ STORA?!

SvaraCitera
Wezc
 Wezc

Dan_the_ironman:

OM D1 R SÅ 7KT VÄVLA STOR SÅ TKR JAG ATT DU BORDE D1!1! EXISTERAR DET ENS SÅ STORA?!

whatever.

SvaraCitera

Wezc:

whatever.

AMEN NEJ, NU MÅSTE DU BEVISA ATT MAN KAN HA EN SÅDAN GIGANTISK SCHNABEL!!1!!

SvaraCitera

Haha roliga är att wezc ej fattar driften..

SvaraCitera

alltså än en gång det är helt jävla orimliga omkretsar folk som skriver i en sån här tråd kanske har lite över medel längd för annars vågar man inte riktigt skriva och så skarvar man kanske en halv cm men det är helt jävla omöjligt att ni har de omkretser ni dillar om

jag har sett och hålt i över 20 riktiga exemplar och där utöver sett otaliga timmar bögporr så jag vet vad jag pratar om inte ens i porren har folk 16 cm i omkrets...

SvaraCitera
Wezc
 Wezc

Mätte ju igår. Stämde precis 🙂

SvaraCitera