Notifications
Clear all

Stort behov av falskt leg.

Topic starter

Hej.
Nu är det såhär att jag tar studenten i juni, och är född augusti 1992. Detta betyder att jag kommer att vara 17 år när jag går ut (jag hoppade över sexårs).

Där har vi ett dilemma. Studentskivan kommer jag inte få gå på, lagligt, trots att jag t om pratat med de på klubben om att jag är nykterist, inte ens dricker, skulle kunna fixa intyg från föräldrar eller gå runt med någon namnskylt där det står att jag är minderårig.

Jag vill väldigt gärna på skivan, självklart, och jag tycker att det är orättvist att jag inte ska kunna gå på min egen studentskiva när jag inte ens kommer att dricka en droppe alkohol. Så jag har funderat på falsk legitimation, eftersom jag nog inte kan låna av en vän eftersom alla mina vänner förmodligen kommer att vara på skivan med mig eller inte liknar mig. Så... Hur gör jag? Vad är smidigast, och känner ni någon som varit i samma situation som lyckats ta sig in ändå?

Hjälp! Jag brukar aldrig vara olaglig annars, seriöst, är värsta innocent. Men nu vill jag verkligen in på skivan.

Topic starter

va tråkigt, hoppas det går bra.

ReplyQuote
Åtta

Fel ställe att annonsera efter falskleg. [no-no]

ReplyQuote
Åtta

Tråden låst

ReplyQuote