...din jävla hippie! Man går inte förbi mig bara sådär och sedan vänder man sig om när en ropar på dig!
ägd
Elakt.
ägd av en hippie
dissad?
enhimmelskdrog:
dissad?
Verkar så, va...
enhimmelskdrog:
dissad?
internet:
av en hippie
Jag är lite som stringbruka. En umare som går på min högskola är vän med Tobbish och brukar således hälsa på mig. Jag har inte känt igen henne någon av gångerna
OCH JAG SÅG STRIPE IDAG!! Minns någon honom?
passaro:
...din jävla hippie! Man går inte förbi mig bara sådär och sedan vänder man sig om när en ropar på dig!
😀 men han pratar ju i telefon med mig, hallå
eller ja, pratade pga: no battery i guess
Baader_Meinhof:
OCH JAG SÅG STRIPE IDAG!! Minns någon honom?
Jadå.
Skillat av dig att inte känna igen den andra människan, dock. Känner dock inte till så många UMare som bor där borta i trakterna. Måste vara Natha.
http://ungdomar.se/user_info.php?user_id=178694 ?
Idoufe:
😀 men han pratar ju i telefon med mig, hallå
Ja, han pratade i telefon, blindstyret och dövörat. Hmpf!
passaro:
Ja, han pratade i telefon, blindstyret och dövörat. Hmpf!
Gillar detta.
Du skulle ha sprungit efter och kramat honom bakifrån.
passaro:
Skillat av dig att inte känna igen den andra människan, dock. Känner dock inte till så många UMare som bor där borta i trakterna. Måste vara Natha.
Nä, henne har jag ju träffat "på riktigt" (umgåtts med osv alltså) några gånger, så henne känner jag allt igen när jag ser henne i skolan
Tror den umaren jag inte känner igen är avreggad nu osv, förvisso
passaro:
Jadå.
Vet inte vem som var han dock, men ett gäng gillar gick förbi och skrek hans förnamn/efternamn... så det var någon där i närheten i alla fall!
Baader_Meinhof:
Nä, henne har jag ju träffat "på riktigt" (umgåtts med osv alltså) några gånger, så henne känner jag allt igen när jag ser henne i skolan
Tror den umaren jag inte känner igen är avreggad nu osv, förvisso
Jaha ^^
Baader_Meinhof:
Vet inte vem som var han dock, men ett gäng gillar gick förbi och skrek hans förnamn/efternamn... så det var någon där i närheten i alla fall!
Har för mig att han är blond. Om han inte färgat då.