Sucher:
Njae, men väldigt otrevligt dock!
Man vänjer sig säkert
Jeay_L:
Man vänjer sig säkert
Well, that depends jag tror vi svenskar som är vana vid god miljö och luft, har en lite extra svårt för just detta, obs detta är bara min hemmagjorda hypotes
Sucher:
Well, that depends jag tror vi svenskar som är vana vid god miljö och luft, har en lite extra svårt för just detta, obs detta är bara min hemmagjorda hypotes
Jag tror dig nog, jag vill dit nångång i framtiden så då får jag se hur det är
Jeay_L:
Jag tror dig nog, jag vill dit nångång i framtiden så då får jag se hur det är
Jaja, det är inte så att det är helt oanpassningsbart, but still pretty bad.. jag personligen verkligen vänja mig då jag ska flytta dit till L.A. när jag gått ut gymnasiet
*får
Sucher:
jag personligen verkligen vänja mig då jag ska flytta dit till L.A. när jag gått ut gymnasiet
Jag skulle vilja bo där ett tag eller så.. som minst ett halvår..
Jeay_L:
Jag skulle vilja bo där ett tag eller så.. som minst ett halvår..
AA precis, jag skulle nog vilja bo i USA i några år ialla fall typ 10-15 år kanske
Sucher:
AA precis, jag skulle nog vilja bo i USA i några år ialla fall typ 10-15 år kanske
Kommer jag dit så stannar jag nog tills jag blir less.. kan vara grymt rastlös och impulsiv
Jeay_L:
Kommer jag dit så stannar jag nog tills jag blir less.. kan vara grymt rastlös och impulsiv
Okej, det är så man ska göra, och givetvis så stannar jag jo inte där om jag inte trivs givetvis, men hellre i Los Angeles, än i en liten förortshåla i Sverige No offense fellow Swedes, I still love ya
Sucher:
Okej, det är så man ska göra, och givetvis så stannar jag jo inte där om jag inte trivs givetvis, men hellre i Los Angeles, än i en liten förortshåla i Sverige
Förort? Jag bor utanför en liten stad, typ mitt ute i skogen!
Jeay_L:
Förort? Jag bor utanför en liten stad, typ mitt ute i skogen!
Hahaha, okej Så länge du trivs med det, Go for it...
nja ,, ska inte till Usa . Men ska till Frankrike på språkresa med STS denna sommmar . Tyvärr ensam då min så kallade kompis dissade mig alldeles nyss , då hon hellre ville åka till spanien en vecka ahh , tråkigt ... Får väl hoppas att man träffar några trevliga personer där nere o inte blir ensam . Lycka till i Usa , jag vill fan också åka dit någon dag . Trevligt ^^
ja, den dag jag har råd skulle jag lätt åka dit på språkresa!
Tråden låst på grund av inaktivitet