Notifications
Clear all

Studenten

Topic starter

Jag har inte lust att köpa och klä ut mig i fula "finkläder" på studenten, är det tillåtet? [shake] Alltså att komma i sina vanliga kläder?

Borde ju vara tillåtet men har nog aldrig sett någon som inte haft det. Inte för att det spelar så stor roll men ändå?

God Konsument:

Borde ju vara tillåtet men har nog aldrig sett någon som inte haft det. Inte för att det spelar så stor roll men ändå?

finns en i min klass som sket i att köpa studentmössa så om man skippar det lär väl det gå att skippa annat oxå

ReplyQuote
Topic starter

värdeuppgift:

finns en i min klass som sket i att köpa studentmössa så om man skippar det lär väl det gå att skippa annat oxå

Mjo, det har inte jag heller köpt. Men det är ju inte riktigt samma sak. [shake] Eller?

ReplyQuote

Klart som fan att du får klä dig som du vill. Typ. [confused]

ReplyQuote
Topic starter

Oväntad:

Klart som fan att du får klä dig som du vill. Typ. [confused]

Mjo, förstår det. Men har aldrig sett nån som inte klätt upp sig på studenten. [shake] Tänk om de säger åt mig att gå ut bakvägen eller något liksom? [cry][cry][cry]

ReplyQuote

God Konsument:

är det tillåtet?

Varför skulle det inte vara tillåtet? ;S

ReplyQuote

God Konsument:

Tänk om de säger åt mig att gå ut bakvägen eller något liksom? [cry][cry][cry]

Du får bli svenska studenters John Carlos [y]

ReplyQuote
Topic starter

Mumble:

Varför skulle det inte vara tillåtet? ;S

Vet inte. Men har aldrig sett nån som inte varit uppklädd liksom. [shake]

ReplyQuote
Topic starter

Oväntad:

Du får bli svenska studenters John Carlos [y]

Som är? [blush]

ReplyQuote

God Konsument:

Eller?

äsch, kör din grej, är ändå bara en dag, inte som att dom kommer klaga på dig i skolan dagen efter [zzz]

ReplyQuote

Jag var inte direkt uppklädd, hade vanliga svarta kläder. [sad]

ReplyQuote
Topic starter

värdeuppgift:

äsch, kör din grej, är ändå bara en dag, inte som att dom kommer klaga på dig i skolan dagen efter [zzz]

Haha, det bryr jag mig inte om. Var mer att jag undrade av intresse. Hade ändå inte tänkt köpa några kläder så.

ReplyQuote
Topic starter

SilentScream:

Jag var inte direkt uppklädd, hade vanliga svarta kläder. [sad]

Jo men du är ju commie, tror inte de bryr sig vad ni sysslar om för man vet ju redan innan att ni är lite annorlunda. [shake]

ReplyQuote

God Konsument:

Jo men du är ju commie, tror inte de bryr sig vad ni sysslar om för man vet ju redan innan att ni är lite annorlunda. [shake]

Nä, stämmer ju ej det där inte.

ReplyQuote

God Konsument:

Mjo, det har inte jag heller köpt.

Inte jag heller, min klass blev arg [blush]

ReplyQuote