Aviseringar
Rensa alla

Styrmzeits moderatoransökan


Ämnesstartare

Användarnamn på sajten: Stvrmzeit
För- och efternamn: Adnan Kljucanin
Ålder: 20
Kontakt: Stvrmzeit@hotmail.com

Hej. Jag är en kille som är 20 och just nu är jag arbetslös, så jag sysselsätter mig mest med datorer, att vara med kompisar och film till exempel.
Gärna spel med.

Jag skulle vilja moderera forumet "Body modifications (piercing, tatuering m.m.)". Är själv väldigt intresserad av ämnet, speciellt töjda piercings och lite tyngre modifikationer, så som kirurgiska ingrepp osv. Har själv flera piercingar och har haft många mer förut. Gjort ett kirurgiskt ingrepp i de nedre regionerna. Och alla mina piercingar är töjda mer än vad vanligt folk är vana vid om man säger så. Body modifications är utan tvekan mitt största intresse. Har även varit med på Modblog två gånger. Bara en kul grej dock om det skulle vara av intresse. Hänger alltid på BME (världens största bodymod-sida på nätet) också, så kunskap har jag gott om.

Jag tror att jag kan tillföra så att just det forumet blir lite mer renligt, korrekt och att ni slipper så många onödiga trådar/inlägg i just den sektionen. Jag har blivit rent av galen när jag sett vad folk skrivit till exempel. Det är mycket folk som diskuterar hemmapul och pratar om hur man piercar sig själv, var man kan pierca sig utan åldern inne osv. Vilket jag anser är fel, det förstör bara ryktet som piercing har, det förstör för allt folk som verkligen är intresserade av det och försöker satsa på det. Det känns ganska dåligt för branschen. Dessutom är det mycket off topic och personangrepp man ser..

Varför ni skall rekrytera mig.. Ja.. Det är mitt största intresse som jag verkligen brinner för. Det skulle vara kul att hjälpa folk med problem och lära ut det som man kan osv. Och hålla mycket mer ordning, för just det forumet ser inte så bra ut just nu enligt mig och skulle behöva fixa upp sig. Dessutom sitter jag vid datorn varje dag i princip, så jag kommer vara ganska aktiv.


   
Citera
Ämnesstartare

Tråden flyttad från Forum PLUS/Övriga diskussioner


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vet inte vem Evelina Aronsson är eller varför hen har Irres avatar, men den här tråden hör inte hemma på det öppna forumet. Vet iofs inte ens vem Styrmzeit är, men men.


   
SvaraCitera
Issen

Tråden raderad från Redaktionen/Moderatorsnack


   
SvaraCitera