Corvette_cat:
Menar du Bdsm så har det inget med det här att göra eg.
hört talas om säkerhets ord och samtal innan samlaget?
även där respekterar man varandra (om man inte är sjuk i huvudet då)
sant, safe words är bra. men du verkar missat innebörden av dom. Safe words i ett dom/sub förhållande, särkillt ett där det är fysisk dominans och sadism/mashokism inblandat i olika utsträckning är just safe words. Sånt ska inte användas vid dom tillfällen man inte känner för att diska eller om man tycker en sats i min nen inte smakar dumnle. använd dom på så sätt tappar dom sin mening.
Men jag antar att du inte
r så erfaren inom BDSM scenen eller för den delen allt för påläst. finns en del bra ställen att läsa mer på som t.ex. http://www.darkside.se eller http://www.rfsl.se
Småkakor:
Men jag antar att du inte är så erfaren inom BDSM scenen eller för den delen allt för påläst.
Nja inte av den praktiska biten. men annars så är jag mer erfaren än dem flesta därute. (varav hälften knappt vet vad bdsm är) ´
jag tänder vel mest på Bondage och Domination, inte S&M.. så på den halvan vet nog många här mer än mig..
Corvette_cat:
Nja inte av den praktiska biten. men annars så är jag mer erfaren än dem flesta därute. (varav hälften knappt vet vad bdsm är) ´
jag tänder vel mest på Bondage och Domination, inte S&M.. så på den halvan vet nog många här mer än mig..
att jag skriver som en kratta märker jag...
well, jag har väl haft nått år mer på mig att utforska saker och ting. och som ändå rellativt erfaren praktiskt sätt med det mesta (själv dock som dom/sad) och haft olika partners som gillat tvång och att bli dominerade på olika sätt. och en och annan väldigt utpräglad maschokist.
Men min poäng var just den att just safewords är väldigt viktiga i ett sånt förhållande och att dom inte bör missbrukas. särskillt om man har ett sk. 24/7 förhållande efter som det bygger mycket på förtroende och förmågan att kunna läsa av varandra. och om saker som saftwords används när dom inte ska så gört det att dom tappar sin poäng.
Småkakor:
och om saker som saftwords används när dom inte ska så gört det att dom tappar sin poäng.
Jo jag förstår det..
men nu menade inte jag att tjejer som inte tycker att sperma är gott ska använda de orden, utan dem som rent av spyr hela dagens måltider av konsistensen, dem som verkligen inte klarar av det.. inte som nån bimbo som inte vill dricka coca cola för att hon inbillar sig att den smakar äckligt bara för att burken bär texten "light". suck, allt smakar inte socker, det är bara så. . nu gled jag litet ifrån ämnet men (A)
Corvette_cat:
nu gled jag litet ifrån ämnet men (A)
vi har nog lyckats bli rätt OT ändå skulle jag säga. men vad gör man inte för avugningar...
Småkakor:
vi har nog lyckats bli rätt OT ändå skulle jag säga. men vad gör man inte för avugningar...
hehe
man ska svälja faktiskt inte så jävla äckligt
AbsolutElin:
be han
Men för i helvete, det heter honom
stepp:
när man suger av en kille och han ska komma(spruta sperma) vad gör man då? Är de meningen att man ska få det i munnen?:O
meningen och meningen ;o du gör som du själv känner för. personligen sväljer jag och trivs med det, har aldrig stött på någon med obehaglig smak osv, bara konsistensen som är konstig i början, men man vänjer sig.
kanske är för att jag är van, men det känns fett konstigt att göra något annat än svälja? ;o iaf något annat än ta det i munnen. det känns så porrfilmsaktigt att låta honom spruta på ens bröst eller i ansiktet, srsly? det är bara fel.
Du gör som du vill, men det är faktiskt inte så farligt att ta satsen i munnen. Mindre omständigt. Dessutom är det sjukt osexigt med papper och så sjukt förnedrande och obehagligt (tycker jag) att bli sprutad på.
Men det är ditt val, be honom säga till när han kommer bara...
Tråden låst på grund av inaktivitet