Notifications
Clear all

svamp=)=)

Topic starter

Chi Huang Ti:

Homofob

Hade jag varit homofob hade jag väl sagt "ÅNEJ GUUU VA ÄCKLIGT FY FAN JAG SPYYYR" i stället för bara att jag inte håller med[no-no]

Chi Huang Ti:

KILL PEOPLE BURN SHIT FUCK SCHOOL under den ringa tiden vi har

Sånt är bara idiotiskt. Finns ju redan gott om idioter som gör sådant, det är inte särskilt ambitiöst. Det är alltid svårare att bygga upp något än att förstöra något. Jag menar, ta det där med burn shit, hur lätt är det att bygga upp typ ett hus o hur lång tid tar det, jämfört med hur lätt och snabbt det går att bränna ner det

Chi Huang Ti:

drugs

Också något för svagsinta och idioter. Har alltid varit, kommer alltid att vara. Man är inte stark nog att inte falla för grupptryck, sen är det kört. Eller så är man bara dum i huvudet och tycker att det är det vettigaste som finns att lägga pengar på.

Chi Huang Ti:

Kanske luddig förklaring, men well well

Förstår precis vad du menar, dock håller jag inte med på någon punkt alls. Man ska njuta av livet, men det finns bra sätt att njuta på och så finns det dåliga sätt. Njuter man av att bränna och döda bör man söka hjälp.

[love]

ReplyQuote
Topic starter

Storchen84:

Förstår precis vad du menar, dock håller jag inte med på någon punkt alls. Man ska njuta av livet, men det finns bra sätt att njuta på och så finns det dåliga sätt. Njuter man av att bränna och döda bör man söka hjälp.

Alltså, "Kill People Burn Shit Fuck School" menade jag faktiskt inte att döda folk, tända eld på saker och skita i skolan utan mer "köra sitt eget race" fast med en mer rebellisk ton (tänk på värderingarna i orden och meningsuppbyggnaden snarare än vad de faktiskt betyder, språk är inte till för att tolkas bokstavlig). Angående knark tycker jag inte att folk borde knarka men jag vill gärna själv knarka.

ReplyQuote
Topic starter

Chi Huang Ti:

"köra sitt eget race"

Har hört lite olika sätt att beskriva "kör sitt eget race" på, men aldrig så...

Chi Huang Ti:

jag vill gärna själv knarka

Varför? Jag menar jag vet att du vill ha kickar, men varför inte utöva extremsport(er) och få adrenalinkickar i stället? Det är både säkrare och billigare än knark, och dessutom tror jag inte att det är så beroendeframkallande att man börjar begå brott för att ha råd att utöva sina extremsporter.

[love]

ReplyQuote