Notifications
Clear all

Svamp i underlivet?.....

Topic starter

Men gå dit bara. De är vana vid allt.

ReplyQuote
Topic starter

Vet du vad det är? Har du några bilder? Jag menar inte om just du har några bilder på just din kuk utan om du har letat på nätet o hittat något som liknar dina "vårtor"? Vad ger de i så fall för tips på den sajten? Vad det än är så är du ju inte ensam om just de besvären utan det lär ju finnas miljoner som har exakt samma besvär (vårtor) som du. Ut o leta på nätet o släng upp en länk! [wink]

Alt gå till skolsköterskan. [smile]

ReplyQuote
Topic starter

xiive:

Jag är alldeles för feg för att dra dit o dra fram den så ska nån helt random undersöka den :/

Det är väl det som är bra? Att det är nån man inte känner. Hellre det än din mamma väl? Ungdomsmottagningen, skolsköterska, säga till dina föräldrar så dom beställer tid på vårdcentral eller sjukhus etc. är förmodligen de enda val du har, tänk om det är nåt jättefarligt.. man vet ju aldrig. Du kanske är död imorgon.

ReplyQuote
Topic starter

Svamp ger inte vårtor.
Eftersom du är oskuld har du ingen könssjukdom.

Antagligen är det sådana penila papler som hampie skrev. Det är ofarligt och många har sådana i olika mängd och skala, har jag hört.

ReplyQuote
Topic starter

Heter det verkligen underliv om man är kille? [shake]

ReplyQuote
Topic starter

sötnos:

Heter det verkligen underliv om man är kille? [shake]

Varför skulle det inte kunna heta det? Låter inte underliv tillräckligt "könlöst"? [tard]

ReplyQuote
Topic starter

Jonnybravo91:

Varför skulle det inte kunna heta det? Låter inte underliv tillräckligt "könlöst

Aldrig hört det användas på killar bara!

ReplyQuote

Vad är det för skillnad på en pizza och din mamma?
- Man kan beställa pizza utan svamp.

ReplyQuote
Elmas

Svamp i underlivet...?? Svamp på snoppen rättare sagt [confused]

ReplyQuote
JuMp3r

Din snopp är den storlek den är, ingen kan göra nåt åt saken (om du har typ 60laxar till en operation)

ReplyQuote
Topic starter

Elmas:

Svamp i underlivet...?? Svamp på snoppen rättare sagt

[tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard]

ReplyQuote