Aviseringar
Rensa alla

Svartsjuk

dörrhandtaget:

Om jag skrev så till mina killkompisar så är det väl en mildare form av otrohet.

Jag tycker inte att det är något fel i det om man förklarar för sin partner att det inte handlar om någon kärlek. Visst kan man bli lite misstänksam men man får prata med sin partner. Tycker det är fel att man inte ska kunna ha en väldigt nära tjejkompis som kille utan att ens partner blir misstänksam.

dörrhandtaget:

En kompis skriver man väl ändå inte så till. Skriver du så till din kompisar?

Kanske inte jag som kille men tjejer gör ju ofta det. Ska jag misstänka min flickvän för att vara intresserad av sin kompis? Kanske är hon bisexuell? Vad vet jag?

SvaraCitera

Bacarah:

Tycker det är fel att man inte ska kunna ha en väldigt nära tjejkompis som kille utan att ens partner blir misstänksam.

jo men visst är gränsen hårfin?

sen tycker jag väl inte att tjejen som gjort tråden borde snokat heller iofs [cute] men det hör väl inte till topic

SvaraCitera

dörrhandtaget:

jo men visst är gränsen hårfin?

Kan jag hålla med om.

dörrhandtaget:

sen tycker jag väl inte att tjejen som gjort tråden borde snokat heller iofs [cute]

Mycket möjligt ja ^^

SvaraCitera
Ämnesstartare

dörrhandtaget:

sen tycker jag väl inte att tjejen som gjort tråden borde snokat heller iofs men det hör väl inte till topic

dom skriver det som gästboksinlägg så att vem som helst lätt kan läsa det. varför ska då JAG låta bli?

SvaraCitera
Ämnesstartare

Vanilla:

Vad borde jag göra? :/

1. Sluta läsa hans konversationer.
2. Fråga om det är mer än vänskap det handlar om, är det det, dumpa honom.

SvaraCitera

Vanilla:

dom skriver det som gästboksinlägg så att vem som helst lätt kan läsa det. varför ska då JAG låta bli?

Tänk om han skrivit så för att kolla om du kollar?

Jag visste inte att det var i gb-inlägg. Uppfattade det som du läst hans msn eller dylikt. My mistake.

Han är klart över min gräns på vad jag skulle acceptera hur man pratar med en kompis, men eftersom han är öppen med det i ett gb-inlägg kanske det är oskyldigt. Annars borde han ju vara mer diskret och dölja det bättre?

Svårt att veta. Men du kan ju tala om för honom att det känns lite över gränsen för din del?

SvaraCitera
Ämnesstartare

Dålig kille. Dumpa 🙁

SvaraCitera
Ceksi

Vanilla:

läser deras meddelanden och han skriver till henne att hon är underbar och värdefull och får honom att känna sig alleles speciell.

Vart läste du det? (Snokade?)

Jag tycker synd om dig. Sådär ska du inte behöva ha det.
HAN TAR DIG FÖRGIVET.

Om jag var du skulle jag ställa honom mot väggen och fråga vad det är frågan om. Om han vill ha henne såhär mkt så skulle jag gjot slut om jag var du, jag menar: hur kul är det att tas i "andra hand"? [sad]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet

SvaraCitera